vrijdag 9 februari 2024

yes de eerst 15 zit er op

 

Eindelijk kon het weer, ik roep al een tijdje ik moet in training om weer op mijn oude pijl te komen van het wandelen, voordat ik verder kan met het pelgrimspad..  de laatste keer dat ik een stuk van dit pad heb gelopen was denk ik ergens in november.. en dat is veel te lang geleden daar komt bij dat ik natuurlijk al vanaf de herfstvakantie niet fit was, en de rest is ook bekend. maar nu bruis ik weer van energie dus vandaag kregen mijn benen de vuurdoop, ik wil voordat ik naar Londen ga tenminste nog 1 etappe hebben gelopen van het pelgrimspad om na Londen het eerste deel uit te lopen... dat zou dan lekker zijn, kan ik dan beginnen met het tweede deel van het pad en ik heb het idee dat er hele mooi stukken gaan komen, tot aan Den Bosch verwacht ik heel veel beton en daar hou ik niet zo van.

Vanochtend bedacht ik me ineens laat ik gaan lopen, ik had een mooie route in gedachten, al is het in Alphen maar dat stuk had ik al heel lang niet gelopen, mijn doel was in ieder geval 1000 cal te verbranden en minimaal 15 km liefst 20 km lopen.. dus ik heb de wandelschoenen weer aan getrokken die echt geweldig zaten en daarna mijn boterhammen gesmeerd, mijn appel in de tas en gaan met die banaan.wandelen.

Ik ben begonnen bij huis dan zo richting het ziekenhuis en door lopen tot aan de Rijn, langs de oudshoornse kerk met het prachtige oude kerkhofje wat er nog steeds is. om zo langs de Rijn te lopen richting de Maximabrug om daarna net voorbij de rotonde de weg in te slaan richting Woubrugge en Hooghalen en Leiden.. en dan zo lekker te lopen  door een mooi stukje Alphen richting Koudekerk aan de Rijn, om dan net voorbij het bord af te slaan naar Woubrugge om daar, ik had enige twijfel wat ik zou gaan doen. maar besloot toch maar net voor de brug de trap naar beneden te nemen en dan langs het van Starkenborgkanaal te gaan lopen om zo langs de molen te lopen, om weer aan het einde links af te slaan en dan weer over de brug de trap naar beneden te nemen en dan nog een stukje te lopen richting het Ashram om daarna richting huis te lopen, het waren maar 15 km maar wel heerlijk gelopen en genoten van de omgeving en het smaakt weer naar meer







Geen opmerkingen:

Een reactie posten