maandag 5 februari 2024

When you are gone Macgie Macneal

 

Ooit waagde Willeke zich aan een vertaling van dit nummer, deed het ook aardig maar toch was dit het mooiste nummer van haar. Ik herinner me nog ze was eerst in het duo Mouth and Macneal, maar dat ging uit elkaar, Dit was haar come back... en wat een mooi nummer vond ik dit ik heb er vreselijk van genoten toen.

De tekst mooi en zo oprecht ik was toen nog heel jong, totaal geen ervaring met de liefde maar dit nummer was voor mij wel een soort van eye opener..

When you are gone

I never had another love
It was you who did discover
How to really touch my heart

Now you are telling me you're going
When my love for you is showing
We should never be apart

So please don't turn your back upon me
Without your love I die slowly
You have taken half my life

Every step I do for you, love
Every move is born of true love
It's a dream I won't survive

'Cause when you're gone
It's not of any use that I go on
That's understood

Don't leave me alone
The stars won't twinkle in the sky no more
The tree will lose it's bloom



Geen opmerkingen:

Een reactie posten