zondag 11 februari 2024

het gaat langzaam gebeuren..

 

de dag die zou komen breekt bijna aan.. ik moet namelijk als ik mijn nieuwe kasten wil bestellen voor in mijn werkkamer mijn bureau verplaatsen incluis heel veel stekkerdozen etc. kortom het is nogal wat werk wat er verzet moet worden...

Dus vandaag maar eens begonnen met de nodige dingen alvast van de muur te halen en alvast klaar te leggen voor als het geregeld is.

Tevens een nieuwe bureau lamp gekocht in de hoop dat hij werkt en dat ik er tevreden mee ben. dan kunnen twee losse lampen die ik nu heb ook weg want ze staan me eigenlijk in de weg zo op mijn bureau.

Maar voordat ik echt met de grote verbouwing kon beginnen moest eerst aan de muur waar het bureau nu komt de gaatjes gedicht worden maar ook bij geschilderd en dat ging heel goed,. bij de Praxis hebben ze schattige kleine potjes met daarin voor 1vierkante meter latexverf wit.. dus ik blij.. want dan hoef ik geen grote pot te kopen want vaak zonde is van het geld, maar ik zag ook pas toen ik het opende dat er een kwastje inzit. ideaal. scheelt een hoop werk inderdaad en het is extra leuk dan .. dus ik was superblij met dat kleine potjes wit/wit

Dus zo langzamer hand ben ik elke dag wat gaan opruimen op het bureau en tevens al wat overbodige stekkers eruit gehaald om zo toch  zaterdag de dag van de waarheid hopelijk tot iets goeds en snels te komen en dat ik dan binnen de kortste keren het bureau verplaatst heb en alle snoeren etc weer op hun plek heb en de goede dingen heb aangesloten , dat zou toch wel heel fijn zijn....

ik zie al weken tegen deze klus op maar ja de tijd begint te dringen want ik wil na de voorjaarsvakantie de kasten laten komen..

En zo kom je erachter dat het plan om de computer alvast de avond van te voren te ontkoppelen niet handig is, omdat je nog gebruik maakt van een internetkabel en tja die moet dan toch niet los anders kan je niet het internet op en ik had nog heel veel dingen te doen voor school weer eens 450 filmpjes nakijken en ook nog fotos bekijken van de projectweek.. en juist.. ook nog.. de fotos van het banksy project.... dus ik besloot om alvast wel spullen die van de tafel af moesten er af te halen en  in de kamer te zetten, maar ook meteen om de snoeren waar ik het meeste gedoe mee verwachte los te halen en het klopte want een stuk snoer zat onder het laminaat dus ik met mijn domme kop trok het stuk laminaat een stukje omhoog met als gevolg dat er een vinger knel zat. gelukkig kon ik hem weer los krijgen dus ik heb meteen geleerd dat ik dat dus zeker niet meer moet doen...

morgen deel 2

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten