maandag 5 februari 2024

en voorzichtig beginnen.....

 

Nu mijn lichaam doet wat ik wil en niet doet wat hij denkt wat zinvol is.... namelijk me dwingen in de ruststand om de nodige capriolen uit te halen zodat ik niet kan werken en alleen maar in bed kan liggen.. is het weer eens zo ver dat ik weer energie heb voor de cross xxl.. ik doe dan niet de hele ander half uur maar heb al gekozen voor 1 uurtje en dan minder intensief om weer even te wennen na 2 weken niets doen.. dus ik weet nu al dat ik veel op moet bouwen…

Gisteren uit pure verveling maar de kerstkaarten voor 2025 ontworpen en laten drukken en inmiddels liggen ze kant en klaar in de enveloppe te wachten totdat ze eindelijk weer verstuurd kunnen worden en ik moet zeggen ik vind ze dit jaar ook weer erg leuk en verrassend.. en wederom weer iets leuks gevonden om mee te sturen met een leuke opdracht, al vraag ik me af of men het gaat doen maar dat is altijd de vraag...

Maar goed dus om 8.15 was ik allang wakker maar soms is het bed net iets lekkerder dan er voor de wekker uit te  gaan, tenslotte is dat volgende week de bedoeling dat ik weer elke ochtend om 6.00 uit mijn bed rol.. en dan weer aan het werk ga... en dat 5 dagen lang. maar ach het is nog maar 3 weken tot aan de voorjaarsvakantie met Londen op de planning.. 

Om 10 uur kwam ik binnen bij de cross en iedereen was blij mij te zien, zo lekker en welkom dat gevoel.

Daarna  kon ik meteen aan de slag. het was een armrap van 10 minuten.

3 deadlifts rechts, 2 snatch rechts, 1 truster rechts en dan links en dat tot de 10 minuten om waren. denk dat ik kapotte schouders heb morgen

Daarna moesten we in 3 tallen

1 persoon rent

1 persoon staat in de plank

1 persoon doet:

10 kb swing

10 push ups

10 sit ups

10 lunges 5 per been

10 shoulder press 5 per arm

en dat 2 rondes.. ( als we alle drie alles 2x hadden gedaan dan waren we klaar)

daarna kregen we het buikspier kwartiertje wat erg lekker ging het was genieten.

als toetje had Marco een nummer gevonden waarin het woord Floor voorkwam.. dat hield dan in. je stond in plank en als het woordje 'Floor kwam dan deed je een push up.. wat kan men toch veel keer floor in een lied brengen.. waardeloos

Daarna was het de cooling down

en lekker aan de thee

het is weer begonnen en wat was het lekker om te sporten

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten