donderdag 5 januari 2023

je kan er niet vroeg genoeg mee zijn

 

Tja sommige mensen zullen me gek verklaren, of zich afvragen waar is hij nu mee bezig, maar dat herken ik, ik hoor dat wel vaker.

Sterker nog ik vraag me dat zelf ook regelmatig af waar ik nu precies mee bezig ben, dus ik begrijp het wel van anderen,

Nu ik noodgedwongen aan huis zit gekluisterd, alle leuke dingen die ik gepland had niet doorgaan, kan ik of gaan zitten kniezen maar ik ben meer van dan maar kijken wat wel kan

 Al voor de vorige kerstkaart had ik al een idee met een prachtige foto die ik gemaakt heb in Berlijn bij het concentratiekamp daar. ik was onder de indruk  en vond de foto erg mooi.

Tevens had ik via de goedkope site die iedereen wel eens bezoekt, wat gevonden wat ik al een tijdje in mijn hoofd had, de aanbieding was mooi en goed. tevens was het zo dat ik zag dat er wederom een mooie aanbieding was bij de drukker waar ik de kaart van afgelopen jaar had laten drukken, dus 1+1 = altijd nog slim denken, dus ik heb meteen het geregeld dat ik het kon laten drukken.,

Dus het in elkaar zetten, en het in de enveloppe stoppen kon ik nu mooi met elkaar doen omdat ik toch tijd over had, gekluisterd aan huis.

Kortom de kerstkaart voor volgend jaar ligt veilig opgeborgen in mijn huis op een geheime plek zodat niemand hem kan zien maar hij is al af.. moet alleen nog de namen invullen op de enveloppen. 

Soms is het thuis moeten zitten ook wel eens handig.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten