maandag 16 januari 2023

HAPPY 2023.

 

Nog steeds leef ik in de waan, dat ik ooit er zo uit ga zien, met mijn lichaam

Dat is denk ik de motivatie waarom ik zo trouw blijf sporten 3 x per week, naar mijn werk loop, tenzij het stormt of regent of dat ik meteen uit school ergens heen moet. En lange afstanden loop, kortom ik heb genoeg redenen om te lopen/ sporten..., net als gezonde en kleine porties eten, over het algemeen.  dus het moet ooit lukken, en zo lang het niet lukt dan is het ook prima, zelfs nog beter, omdat ik dan namelijk blijf sporten om dat doel te bereiken. Toen ik me inschreef bij de sportschool was mijn doel een six pack.. nou dat is tot dus ver nog niet eens in zicht geweest.. of ook maar een klein dun broodje, ik heb alleen maar  3 hele broden op het plekje waar de  six pack moet komen, dus eigenlijk heb ik een halve sixpack.

De training van vandaag bij de cross bestond uit:

een warming up

de geliefde en gehate stokken ,waarbij je dus links en rechts goed moest weten, dat is mijn manco, daar ben ik niet zo goed in, gaat het mis dan moest je 5 squats maken en ik heb er erg veel gedaan

de tweede oefening was iets met een Wallball. doorgeven op verschillende manieren links rechts boven onder, dat is ook al niet mijn sterkste kant..

Daarna kwam de happy 23

dus elke oefening 23x doen

en je begon met 25x touwtje springen en dit herhaalde je na elke oefening of zoals je wilt voor elke volgende oefening

23 push press

23 deadlifts

23 air squats

23 hang power cleans ( vanaf de kniet)

23 burpees

23 front squats

23 box jumps

 23 power snatches ( vanaf de knie|)

23 toes to bar scalled

23 back squats

23 superman

23 barbeel reverse lunges ( links en rechts is 1)

23 sit ups

23 wall ball shots

23 v-ups

23 clean and jerks

23 overhead squats

23 hand release push-up

23 thrusters


Het was een individuele opdracht maar het is erg leuk om het toch met elkaar te doen, omdat je elkaar toch in de gaten houd.

Ook dit keer hou ik mijn hart vast hoe erg en vooral hoe snel de spierpijn zal toeslaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten