zondag 8 januari 2023

De lettergrabbelton (week 30)



Steeds meer verlangen is een gebrek aan
vertrouwen in de orde van het universum..

luxeproblemen kan ik me wel
veroorloven

volgende stap
de lamp op ons levenspad verlicht alleen de volgende stap

Verre vakantie
Lekker even 3 weken uit de euro stappen

Zwijgen
Zwijgen leren wij pas in de loop van ons leven
spreken leren wij al veel eerder
(Lao Tzu)

Ons lichaam en onze geest staan ten dienste van elkaar

Vergeven is minder zwaar
dan met wrok te blijven rondlopen

ik ben liever alleen 
alleen met jou

hoogste tree
Sommige mensen bereiken de hoogste tree van een ladder
en ontdekken dan pas dat die tegen de
verkeerde muur staat
(Covey)

Goed handelen is je innerlijke aard volgen

ik steek mijn liefde voor meubels
niet onder stoelen of banken

Tegenwind
het leven is als zeilen, ook met tegenwind kun je vooruit gaan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten