vrijdag 27 januari 2023

en dan is het maandag..

 

een blog van lang geleden.. dus dan maar plaatsen..

Al een tijdje al niet meer over geschreven  maar ik ga nog steeds, als het mogelijk is 2x per week naar de Kettlebell omdat het zo heerlijk is mij helemaal door Frank te laten aftuigen zodat ik snak naar adem, en badend in het zweet tussen door steeds op de klok kijk in de hoop dat het al bijna tijd is.

Na die tijd ben ik altijd erg blij en gelukkig dat ik het gered heb en dat ik nog adem kan halen..  is ook een dingetje om te kunnen. Deze maandag was de kb een kb hel.. maar toch weer heerlijk.

Ik was wat laat door onvoorziene omstandigheden, kortom ik had te lang gelummeld maar gelukkig was ik op tijd om mee te doen. ook dat de weg naar de sportschool afgesloten is wat ik natuurlijk weer was vergeten, maar goed ook dat heb ik overleefd, ben wel bang dat er een boete op de deurmat gaat vallen

We begonnen met het bekende rondje.

hoge knieƫn

hakken billen

squat

push up

armen los draaien 

burpees

daarna begonnen de echte oefeningen.

we begonnen met de squat met gewicht 1 minuut

daarna kwam de snatch eerst met links daarna met rechts ook 1 minuut

de volgende oefening was lunges  met een gewicht om en om

toen mochten we 1 minuut planken, 

later de side plank, maar deze mocht 30 seconden

om daarna nog een keer de gewone plank te doen maar wel onze armen om en om naar voren 

Er is nog veel meer gedaan, maar wat allemaal ik heb geen idee, weet wel dat ik met heel veel spierpijn en buitenadem me naar de stoeltjes heb gesleept, en met mij velen om op adem te komen bij een kopje thee.

wat zijn de kb lessen toch altijd heerlijk je hebt echt het gevoel dat je wat hebt gedaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten