maandag 30 januari 2023

cursus droog etsen..

 

Afgelopen maandag had ik een cursus droog etsen, iets heel nieuws voor mij en ik vroeg me af of ik dat wel zou kunnen. Nou het is heerlijk, heel zen ook, je zoekt een plaatje op, en gaat dan op plexiglas krassen, de lijnen opzoeken etc, uiteindelijk ga je dan het drukken met drukinkt

Aangezien ik erg gek ben van Banksy besloot ik om dit maar te gaan doen, en ik moet zeggen ik ben razend enthousiast, ik er komen mooie dingen uit en het is eigenlijk heel eenvoudig

We waren ook met een leuk groepje aan het werk, dus dat is natuurlijk ook prima,. de sfeer was goed en we hadden het zo naar onze zin dat we bijna vergaten om pauze te houden. 

De resultaten die ontstaan zijn vind ik zelf erg leuk, en bedenk me nu ook dat ik ze dus aan de muur moet hangen maar heb geen idee waar. ik wilde ze zo graag wat leger houden maar ja ik ga maar eens nadenken, waarschijnlijk komen ze in de keuken te hangen de dingen die ik gemaakt hebt want ik ben er stiekem best wel trots op








Geen opmerkingen:

Een reactie posten