zondag 13 november 2022

Halloween wod....

 

Het werd al groots aangekondigd dat we een Halloween wod gingen doen, dus of we ons gingen verkleden, dat is dus niet gelukt, want ja hoor als ik dat op zondagochtend lees heb ik niet 1 2 3 een hele serie kleren klaar liggen…

Maar goed ik was keurig op tijd en er was verder niemand verkleed, dus dat scheelt.

De Wod was de hel maar dan op een andere manier.. wat een crime.

ik heb nog de naweeën ervan, spierpijn in mijn billen, benen en kuiten.. gruwel wat is dat niet fijn.

Dan ben ik weer zo blij met mijn flesjes reflex spray.. dat zorgt ervoor dat in de nacht de spieren met spierpijn, afwisselend koud en warm worden waardoor de spierpijn verdwijnt.

De les bestond uit

warming up

 15-12-9-6-3

sir ups

squats

push ups


Headless horsman

AMRAP

30 push jerks totaal

60 box jumps

90 medball cleans


The Transylvania twist

5-4-3-2-1- clean and jerks per kant

100 x touwtje springen

Ghouls night out:

 20 shoulder to overhead per kant

20 box jumps

Hocus Pocus

3 rounds

25 overhead walking lunges links

15 burpees

25 overhead walking lunges rechts

Jack Skellington

31-10-31-10

wall ball shots

toes to kettlebell

burpees

 na iedere ronden

100 walking lunges totaal

max 25 minuten

 

En ja die 25 minuten had je dus deze ronde heb ik 41 burpees gedaan  41 wall ball shots , 41 toes to kettlebell

en ja 200 walking lungens...

 

kortom het was afzien..

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten