vrijdag 18 november 2022

cross your fingers....

 

De grootste uitdaging was eigenlijk wel het uit bed komen, zeker omdat ik hoorde dat vriend Marco een familie weekeinde had en dus niet aanwezig was bij de cross...

Maar goed als je toch uit je bed bent en je niet hebt gewandeld de dag ervoor dan ga je gewoon heel simpel naar de cross xxl.. 

Voordat ik naar de cross ging heb ik nog snel even een stukje zelfgemaakte luxe appeltaart bij de buuf in de gang gezet,voor als ze thuis komt van haar werk.

Bij aankomst bij de cross bleken we met maar 6 man te zijn. klein groepje dit keer, maar goed dat is ook prima, de training is er niet minder om, toch blijft het een dingetje dat om half 10 beginnen, ik zou liever om 10 uur beginnen en dan om half 12 stoppen maar ja dat zit er niet in helaas.

We begonnen met warming up

van 10 naar 1

mountainclimbers, airsquats,  jumping jacks en als laatste lungens door tellen.

de tweede wod bestond uit:

oefenen van Pistols, wat erg zwaar is, eigenlijk een 1leg squat

en handstand push up.. daar haak ik al bij af, dat is niet iets wat ik erg lekker vind om te doen

Gelukkig duurde dit rondje kort wat wel prettig was

Wod 2

bestond uit 10 rondes 

5 push ups

5 dips

5 pistols per been

wod 3

5 rondes

20 glute bridges

20 mountainclaimbers per been

20 airsquats

20 hollowrocks

 net toen we dachten dat we klaar waren kwam de ware beproeving

10 minuten plank.

mocht je dat niet redden dan moest je

4 burpees doen

4 push up hand relaese

4 pistols per been

dit was zwaar, omdat je hoe dan ook die 10 minuten vol moest maken dus als je even niet meer kon planken moest je deze oefeningen doen, 

maar gelukkig is het wel gelukt, al duurde het erg lang voordat het einde in zicht was.

maar het is klaar heerlijk

daarna was het nog rekken en strekken om dan naar huis te gaan.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten