maandag 28 november 2022

en weer doe ik het..


 De strijd om te willen blijven liggen heb ik maar opgegeven, als de wekker gaat op zondag sta ik op en ga ik naar de cross xxl. Zeker als vriend en sportmaatje Marco zegt dat hij ook gaat. Aangezien ik niet had gewandeld zaterdag had ik geen excuus om niet te gaan. .

We waren niet met zo veel mensen maar dat is niet erg.

De warming up bestond uit

50 hoge knieën 

15 push up

1 minuut side plank links

I minuut side plank rechts 


2

50 hoge knieën 

30 mountain climbers 

25 sit ups

 3

Teams of 2

( natuurlijk ga ik dan met Marco)

4 rounds

40 lingers

40 wallball shots

40 airsquats

40 box Junps

Wij spraken meteen af steeds 10 te doen om en om

Maar dit was killing 

4

ARMRAP 1(6min)

7 thrusters

7 cleans 

2 minuten rust

ARMRAP 2 6 minuten

7 wallballs

7 Sumo deadlifts Hugh pull

5

ARMRAP ( 15 minuten) 

5 push ups

10 sit ups

15 airsquats

1 have clean and jerk

Waar we niet aan toe zijn gekomen

ARMRAP (7 min)

25 double unders (50 singels)

10 burpees


ARMRAP (5 minuten)

5 kb swing

5 push press


ARMRAP (12 mi uiten)

2-4-6-8-10-Etten

Sit-ups

Pike push-ups 


Wederom een pittige les maar wel weer lekker om te zijn geweest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten