zondag 16 januari 2022

De Ingrid

 

Sportmaatje Ingrid, waarmee ik tijdens de lockdown regelmatig sport had een prachtig wod gemaakt. Deze dus. Een pittige wod waar ik erg van genoten heb, al was het vreselijk afzien in mijn beleving de eerste keer.

De eerst volgende keer dat ik een wod moest doen met vriend Marco dacht ik,. kom laten we deze doen. Zelf merkte ik dat ik het al veel beter deed en kon, en dat vriend Marco gutsend van het zweet meedeed, maar het ook volbracht...

Afgelopen vrijdagavond ben ik met buurjongen Jeroen gaan sporten, mede omdat hij het ook nodig heeft om lekker actief te zijn, hij regelmatig sport bij de zuster sportschool van waar ik ook bij zit, maar vooral in de gewichten zit. Dus ik dacht maak een wod voor hem die zowel kracht als cardio in zich heeft.. Een mooie balans op alles wat dus prachtig is gemaakt door Ingrid. Dus wij er mee aan de slag op vrijdagavond in het donker. Erg leuk en we hebben genoten samen. Wat is het heerlijk om samen te sporten met elkaar ik geniet ervan.. 

Warming up

3 rondes

 1 persoon jumping jacks

1 trap op en helling af

 

De frank

3 rondes

 Squat 8x

Knie om en om aantikken 8 x

The scorpion 8x

 

12 minuten

 3-6-9-12-15-18-21

Press links en rechts

Swing

Truster

 

 12 minuten

21-18-15-12-9-6-3

Dippen

Lunge links en rechts is 1

Push up

 15 minuten

Rennen

10 burpees

10 squat

Afbouwen naar 0

 

Buikspieren

45 seconden werken 15 sec rust

 

 Legraisers

Cruch

Hip bridge

Sit up

Situp diamond

Superman

Staan kettle bell links daarna rechts

Plank recht

Plank links

Plank rechts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten