vrijdag 14 januari 2022

21

 

Aangezien de sportschool dicht is, ik het niet meer voor elkaar krijg om mezelf thuis aan het werk te zetten om te gaan sporten heb ik met een paar sportmaatjes afgesproken om samen buiten te sporten. Gelukkig hebben we een plek kunnen vinden dat overdekt is, niet wind vrij maar wel erg lekker om droog te staan als het regent etc. en tegen kou kun je je kleden. Tenslotte als je hard genoeg sport dan krijg je het vanzelf warm.

Dus de wod die ik gemaakt had noemde ik al 21.. en dat bestond uit:

Het is altijd spannend om een wod te maken en te lanceren omdat dit natuurlijk niet echt mijn gebied is om te doen. Lessen kan ik maken maar dit is heel andere koek. Zeker als er een aantal bij zitten die heel fanatiek zijn in sporten en eentje erbij die inmiddels een docent kb trainer is geworden...  Gelukkig zijn we altijd van goede zin en hebben we veel respect voor elkaar en dus doen we de wodjes altijd leuk.

Het was heftig ik kon mezelf regelmatig voor mij kop slaan dat ik dit bedacht had mede omdat ik dacht er komt geen einde aan maar toch weer erg leuk en zeker erg gezellig met elkaar. Kortom het was een goede en gezellige wod


21

 

Warming up

1 persoon jumping jacks

1 persoon trap op rondje rennen

1 persoon squats

1 dippen

(Totaal dus 4 x)

 

De  halve Frank

8 push ups

8 scorpions

8  knie tikken

 

(Totaal 2 x)

Steeds  afbouwen de eerste en de andere opbouwen

Ronde B:  20,17,14.11, 8, 5,2 etc

Ronde A:         1, 4, 7. ,10,13,16, 19 etc

Ieder voor zich, eigen tijd en tempo

 

 21-A

20 squats, 20 ,17,14 etc

1 push up  2,4,7 etc

21 -B

20 burpees

1 situp

 

21-C

20 lunges links rechts

1 shoulder press links rechts

 

21-D

20 Jump squats

1 kb swing

 

21-E

20 sumo squts

1 leg raisers

 

21- F

20 pinguins

1 crunch

 

Toetje

50 squats

40 kb swing

30 sit ups

20 push ups

10 burpees.


 

20       1

17       4

14       7

11      10

8        13

5       16

2       19

Geen opmerkingen:

Een reactie posten