woensdag 6 januari 2021

Modderkolk route.. die ineens de Hoeve Delle route werd

 Eigenlijk is er nog zoveel mogelijk maar het is soms zoeken.. dus dit keer ook dan maar..  Susan en ik wilden hoe dan ook elkaar graag nog even zien voordat we 2020 achter ons konden laten en ons konden voorbereiden op de turbulentie van 2021, want ondanks dat we hopen dat  2021 beter zal gaan verlopen voor een ieder, houden we met alles rekening.....   net als je aan het begin van 2020 elkaar veel geluk wenst... is het opvallend op hoeveel kerstkaarten tegenwoordig staat veel geluk en GEZONDHEID, toegewenst staat.. het geeft me te denken maar denk ook dat dat het is nu.. men is zich weer eens pijnlijk bewust geworden van dat het leven ook zo zijn eindigheid kent en soms wel op een hele akelige manier. 

Terug naar waar het om ging. We spraken af om 11.30, dus ik moest uiterlijk om 10.00 in de auto stappen, en mensen die mij kennen weten, ik hou van uitslapen, mijn ritme is nu al zo verstoord dat ik denk ik maanden nodig heb om weer in het gareel te komen. .de twee weken on line les geven zullen daarin niet echt helpend zijn vrees ik. maar goed  het is zoals het pad gaat en dat is altijd goed

Dik aangekleed, de schoenen  achter in de auto, de  tas gevuld met warm water, salade ingepakt,  appels mee, dikke handschoenen want inmiddels weet ik dat het erg koud kan zijn.. een extra sjaal mee en natuurlijk het vertrouwde mondkapje om mijn keel, drie lagen aan, alleen geen lange onderbroek want het is maar 0 graden dus het is niet onder het vriespunt.. dikke wandelsokken aan en gaan

We hadden afgesproken bij het Ruifje.. ik verstond eerst steeds het Ruisje maar het was dus het Ruifje... 

Bij aan komst bij het Ruifje dat er geen parkeer gelegenheid was, dus belde ik Susan dat er geen parkeerplek was maar dat ik wel een plek had gezien dus dat het misschien handig was als ik daarheen zou rijden.... ik zou haar meteen als ik er was een waypoint sturen. dus kon ze het vinden. 

Bij aankomst bleken we wel op de verkeerde parkeerplaats maar besloten om maar te gaan lopen en daar kwamen we het bord tegen met De hoeve Delle Route te lopen van ongeveer 11 km... 

We begonnen te lopen en het viel op dat we gewoon geen tijd hadden om echt te kijken, we bleven maar praten samen over onze belevenissen, die wel wat minder zijn geworden doordat we in lock down zitten. maar het is prima. we hebben genoeg te bepraten samen.. 

De route was leuk en aardig heuvelachtig wat een mooie aanvulling was op de route. Halverwege zijn we op een bankje gaan zitten waar ik een salade heb gegeten, Susan had haar brood bij zich, en kopje thee hebben gedronken om daarna weer lekker door te lopen

We hebben over 13.51 km wel lang gelopen maar als je veel te bepraten hebt dan is dat niet zo gek eigenlijk.. het was  erg geslaagd, zeker toen we nog even de waterval van Loenen hebben gezien, leuk plaatje... en ook aandoenlijk als je er zo naar kijkt.. 

Rond 16.00 vertrok ik weer richting huis en Susan ook. het was wederom een heerlijke middag met een mooie wandeling om eens te gaan lopen. Al lijkt me de Modderkolk route ook geweldig, die houden we in de pen.









 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten