maandag 4 januari 2021

maandag.....

 

Het is een feit de vakantie is voorbij.. gevolg de wekkerterreur breekt weer aan, maar nu anders dan anders. ik kan wel een beetje uitslapen al heb ik me voorgenomen, omdat ik zon raar lesschema heb om in de ochtend dan maar te gaan sporten voordat ik online moet les geven.. om daarna de rest van de dag voor te bereiden en na te kijken, of als ik niet de training thuis doe, in de ochtend na te kijken en de middag te gaan wandelen

Het was een wat moeizame start dat we aanwezig moesten zijn online voor de opening van het jaar, maar wel goed om te beleven, en te horen wat er gezegd werd.

Daarna had ik tijd over en ben ik maar eerst gaan sporten in huis, terwijl het buiten nog donker was begon ik aan mijn ik doe met een glimlach.. en dat heb ik ook volgehouden al was het af en toe een verbeten glimlach. maar hij bleef op mijn gezicht staan.

Nadat ik 1110 cal had verbrand was het genoeg, ben ik maar snel gaan douchen en daarna, wat ik ook al tussendoor deed, gekeken naar de vele appjes van collega's over dat de Jitsie niet werkte.. niet zo gek als heel onderwijzend Nederland met duizenden te gelijk op de Jitsi zit tel uit je winst zou ik zeggen.

Maar goed ik had inmiddels al de eerste opdrachten binnen dus daar kon ik mooi op reageren en wat mee doen.. ik kon ze al beoordelen en dat ook meteen afwerken.. 

Mijn toevoeging bij de opdracht dat ze als ze te laat in zouden leveren dat er dan een o,5 punt  per dagdeel van hun te behalen cijfer afging heeft geholpen.. men is er druk mee nu.

Nadat ik wederom 30 minuten naar een zwart scherm heb gekeken, waar ik eerst niet eens in kwam, maar uiteindelijk toch lukte. joepie..  kreeg ik weer de visioenen van dat ik inderdaad  op een blind date zat te wachten die niet op kwam dagen.. en dat is geen prettig gevoel kan ik wel zeggen.. ik heb wel eens betere momenten gehad zullen we maar zeggen.. maar goed het is  nu niet 3 uur maar slechts 30 minuten. prima te doen.

Ondertussen kreeg ik de melding dat mijn auto door de apk was, er waren wat kleine dingen, zoals, hoe verzinnen ze het.. mijn richtingaanwijzer lampjes waren niet oranje genoeg..  okey lees nog een keer. ik weet niet hoe dat kan want volgens mij is gewoon mijn lamp oranje maar dat kan ik mis hebben en het volgende wist ik , mijn remschijven achter piepten en daar moest ook wat mee gebeuren, dus ik was blij, toch een goede auto gekocht uiteindelijk waar ik nog elke dag weer blij mee ben..

Dus nadat ik mijn plichten had gedaan ben ik naar de garage gelopen met een grote omweg, dit om toch nog proberen minstens 5 kilometer te halen wat ook goed gelukt is gelukkig

 Om half 5 besloot ik dat mijn werkdag lang genoeg was geweest en dat ik wel mocht stoppen.. dus de computer afgesloten, de blog geschreven en  lekker een heerlijke rustige avond genomen..  

het is jammer dat je de kids niet life ziet maar het is ook goed zo omdat we weten waarom dit zo is.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten