vrijdag 8 januari 2021

echt onhandig

 

Ik had er naar uitgekeken, bovenstaande thermosfles, mede omdat ik dacht dat is handig voor zowel op reis als bij het wandelen, er past maar een halve liter in, dus dat is ideaal voor het wandelen, een kopje mee van plastic en klaar gaan met die benen, had ik  me zo bedacht.
 
Dus ik besloot om deze te gaan halen bij de Aldi, nu ben ik van het soort mens dat wat hij wil halen of wil hebben dus gewoon uit de folder scheurt en dat dan bewaard, dat is een hoop gedoe minder en geeft minder rommel op mijn werkblad in mijn werkkamer

Dus vol enthousiasme begon ik om 12.00 aan mijn wandeling naar de Aldi om daar de  thermofles te gaan halen, maar helaas waren ze daar niet meer, dus dacht ik, laat ik dan maar meteen doorlopen naar de andere Aldi aan de andere kant van het dorp, vlak bij mijn school, een mooie wandeling van ongeveer 4 kilometer naast de 2 die ik al gelopen had naar de Aldi in het andere winkelcentrum

Dus ik onderweg. aangekomen bij de andere Aldi, waren deze thermosflessen daar ook al niet, dus ik weer vragen waar ze lagen, nou nergens, ze stonden ook niet in het krantje. dus ik baalde, ik wist toch zeker dat ik ze gezien had, ik wist ook zeker dat ze op woensdag te koop zouden zijn. dus wat nu.. Ben zelfs nog in discussie gegaan met een verkoopster dat ik daar niets van begreep, ze zei heel duidelijk dat ze ze vorige week hadden gehad,en er waren alleen nog witte.. en ik wilde natuurlijk hoe dan ook een zwarte. dus ik baalde.. dat ik dat dus verkeerd had gezien

Kortom zwaar de pest in maar toch dan maar verder lopen richting huis. Onderweg kwam ik nog een oud leerling tegen die nu in het leger zit, wat ook altijd zijn doel in het leven was. Hij vertelde dat hij over 2 weken werd uitgezonden naar Lithouwen, hij had er zin in maar 7 maanden vond hij wel even lang.. hij zocht een plek om zijn meubels etc op te slaan.. dat leek hem wel zo fijn want ja als je zo lang weg bent moet je toch spullen opslaan.

Bij thuis komst keek ik toch nog maar even naar de snipper die op mijn bureau lag en ineens bedacht ik me.. zou het bij de liddle kunnen zijn, dus ik de liddle in bij mij in de buurt en ja hoor daar waren ze. had dus de twee winkels door elkaar heen gehaald met mijn stomme kop...

Maar ik heb er eentje, nou ja 2 dan, eentje voor wandelen en eentje in mijn reiskoffer voor als ik op reis ben en op mijn hotelkamer een water kook met mijn dompelaar zodat ik heet water in de fles kan gieten en dat mee kan nemen onderweg in de stad zodat ik ergens kan zitten met een kopje thee.. heerlijk lijkt me dat.... hopende dat het snel weer kan..

Een mooie bijkomstigheid is wel dat ik nu wel mooi even 10 kilometer in de benen heb.. wat echt genieten is.
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten