woensdag 1 april 2020

toch een beetje van de leg....

Dinsdagavond was een beetje een gekke avond, de dag verliep zoals hij verlopen moet.. gewoon mijn vaste ritme... tot 12.00 leuk doen voor Zoom, daarna mijn traprennen nu dus met gewicht...
Het is wel een heftige ik dacht gisteren.... ik doe na de 6 ik doe nu gewoon 8 en ach dacht ik ik rond het af na de 10... gevolg vandaag al 12 keer.. maar het is voor een goede zaak... ik wil mezelf trainen.. ik wil fit blijven in de strijd tegen... dus dat moet maar even.

Daarna had ik allerlei snode plannen.... maar eerst de nodige boodschappen gedaan... het bijzondere is wel.. dat je een soort van vakantiegevoel hebt maar ook weer niet. er moet veel gebeuren.. dat weet je maar je denk ook.. ach het komt wel of zo.. heel gek... 

Tijdens het traprennen kwam ik mijn oud mentor leerling tegen die ook in deze flat woont, alleen maar gezellig.. ik hou er erg van om oud leerlingen te kunnen blijven volgen in hun leven hoe het ze vergaat.... we raken zoals wel vaker aan de praat, bleek dat zijn vrouw gek is van Boeddha beelden.. dus tja de gedachteknop was snel gemaakt.. ik zei ik heb nog een aantal beelden in mijn kelder staan... dus die mag ze wel hebben.. anders zit ik er toch maar mee.. dus dat hebben we samen even geregeld. .ik van die zooi af en  zij zijn er blij mee. wat wil ik nog meer.

Daarna dus eindelijk de boodschappen gedaan, je moet wel. ik blijf het zeggen, de Jumbo regelt het goed. alleen vind ik het dan wel jammer dat er geen toezicht is op mensen die in gangpaden blijven hangen om te praten met anderen.. zelfs medewerkers.. .dus je kan er niet omheen helaas...  je moet er bijna wel doorheen. ik blijf er wat van zeggen tegenwoordig.. maar ook nies of hoest ik expres als ik langs ze loop... en zeg dan sorry...  heb geen zakdoek.. en loop dan door.. ze zijn verschrikt maar ik hoop dat het kwartje valt... en wie weet bedenken ze dat ze misschien toch maar buiten de winkel op het grote plein gaan staan te praten..

Verder voor ik het wist zat ik ineens midden in het schoonmaken van mijn laden in de keuken.. iets wat ik nooit bedenk.. maar ja moet ook gebeuren.. dus dat ook maar gedaan, zit dan te kijken naar mijn koelkast en denk. ach die kan ook wel een sopje gebruiken.. weet niet wat het is maar denk dat ik aan het hallucineren ben zonder iets te hebben gebruikt..

Gisteren even zitten te kletsen met Ankie via Face time, is toch wel erg leuk om eerlijk te zijn.. om elkaar kunnen te zien en te praten.. even bijpraten heerlijk, moet dat toch maar vaker doen..

Nadat ik dat had gedaan, kreeg ik een berichtje dat een boeddha beeld die al heel lang op marktplaats stond gehaald zou worden..  ik blij.. super blij..  want nu nog 1 te gaan. maar dat is en dure dat zal lang duren.. die staat inmiddels op het balkon.. mooi plekje..  maar wie weet raak ik hem ook kwijt

Dus gisteren het beeld met de kaarshouder naar beneden gebracht.. in de voorhal gezet. en gewacht tot de koper zou komen.. dat was gelukkig snel.. dus dat was ook snel klaar...  10 euro overgemaakt en weg dat ding..lekker

Boven voor de tv gaan hangen.. 

Voor ik het wist zag ik dat het al 11 uur was dus bed tijd. De avond rituelen gedaan en mijn bed in.. nog even naar wat gekeken wat ik had opgenomen gisteravond. leven de dommel van Google..  en daarna keek ik op mijn klokje en zag dat het maar net 11 uur was... ik heb me wel 3 keer achter mijn oor zitten krabben hoe dat nou kon..   het voelde alsof de tijd weer naar wintertijd was verschoven..  dus ik het bed uit kijken op mijn horloge en ja hoor ik was gewoon een uur te vroeg in bed gestapt.. hoe simpel kan je zijn en worden...  maar ach zo had ik een mooie lange nacht..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten