woensdag 8 april 2020

zoom.....

Het is een geweldige uitvinding

Je kan praten met wie je wil,  zo leuk laatst zitten te praten met vrienden van mij uit Rotterdam.. erg gezellig voor je het weet zit je toch anderhalf uur te kletsen. en het leuke is het kost je alleen je eigen thee meer niet.. ha ha

Daarnaast is het ook een noodzakelijk iets voor onze leerlingen, zo kunnen ze ons bereiken. erg praktisch en leuk.. 

Alleen je moet dus elke ochtend van 9 tot 12 daar zitten wachten tot iemand komt..
In het begin vond ik het wel leuk.... maar het begint steeds meer op een soort van blind date te lijken... ik zit daar drie uur naar een zwart scherm te kijken met mijn eigen hoofd.. en er komt niets..
geen kind die komt.

het lijkt alsof ik in een restaurant een afspraak heb met iemand die ik niet goed ken maar wel ken.. en dat we samen zouden eten.. een soort van blind date..  en die komt dus niet opdagen.. grommm. met als gevolg dat je dus zit te wachten.. en er komt niemand.... totaal niemand. met als gevolg dat je je ergens toch een soort van afgewezen voelt.. zeker als je hoort dat ieder andere wel benaderd word.. en jij niet..

uit frustratie zit ik tegenwoordig eerst na te kijken en te beoordelen, daarnaast ga ik vaak toch wat schoonmaken van de dagelijkse ruimtes.. 

Daarnaast doe ik wat schrijfwerk, zit ik de bundel voor 2020 af te maken en rommel wat door

Als het 12.00 is ben ik meteen blij.. ga dan eerst even lunchen, met dit prachtige weer op het balkon, wat ik erg lekker vind. meestal doe ik daarna nog iets aan sport. zoals een wod, of wandelen en soms hardlopen om dan zo rond 16.00 nog even wat te doen voor school, vaak tot een uur of 18.00 en soms langer ligt eraan hoeveel er binnen is..

kortom dat zoom is leuk maar ook weer lastig het houd je van de straat en ook aan de buis gekluisterd als je niet oppast


Geen opmerkingen:

Een reactie posten