maandag 3 juni 2019

Studiedag Amersfoort




Het is ff wennen, een studiedag in Amersfoort, maar vooral dat opstaan is een lastige, nog veel te duf, het ritme ontgroeid in de vele weken afwezig... oefenen dus.

De weg naar Amersfoort,was goed te doen onderweg was het rustig. Bij aankomst was mijn  kaarten in de war, wilde mij een verboden in te rijden Weg in laten slaan. Voor mij geen punt ik ben  toch eigenwijs ben dus doorgereden. Kreeg de goede weg en kon mijn auto mooi parkeren. 

Bij aankomst een prachtig gebouw, toch bijzonder om meteen mede congresgangers tegen te komen die weer alles lopen te regelen maar wel met hun mond vol met koekjes staan.... bijzonder volk het onderwijs personeel. 

Eerste sessie interessant ook voor mij als counselor, mooie dingen gehoord. Toch is er dan een pauze, bijzonder omdat je dan rustig ergens gaat zitten, maar er altijd mensen om je heendraaien die willen praten waarbij ik denk... doe maar niet. Terwijl het onderwijs personeel zich stort op allerlei koekjes er zelfs twee nemen heb ik me maar op de appel uit mijn tas gestort .. lekkerder dus 

De volgende spreker een oude bekende, hoor die man graag praten en zegt mooie dingen. Die niet iedereen begrijpt helaas. Daarna de lunch, zoals altijd veel te veel maar wel erg lekker en gied. Heb me duidelijk ingehouden, de enige uitspatting was dat ik een bordje aspergesoep had genomen... spijt van vreselijk zout. Verder twee broodjes, de groentekroket afgeslagen, en een mini bakje salade. 

Daarna ff lekker buiten gelopen wat ook lekker is

De volgende workshop was interessant over hoe goede gesprekken moeten gaan boeiend omdat ik weer ontdek dat ik veel weet. De laatste  workshop viel tegen gelukkig was het maar een uurtje, ik viel bijna in slaap.
 Om 15.45 was het volbracht, snel naar huis wat natuurlijk wil ik naar de kb op de maandag avond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten