zaterdag 15 juni 2019

luie zaterdag

Ik had me voorgenomen om vandaag niets te doen, een luie lazy zaterdag.. ongemerkt kruipen er dan toch dingen in waarvan ik denk.. dat kan niet anders dat moet nu.. dus dan nu maar doen.

Bed verschonen, is een klus waar ik altijd tegenop zie.. ik vind het vreselijk om te doen,. ik kan er uren tegenaan hangen, maar als ik dan bezig ben is het eigenlijk een werkje van niks..  dus heb ik me aangeleerd dat ik het de avond van te voren klaar leg en dat ik zodra ik uit bed ben, mijn bed ga verschonen.. is dan zo gedaan, ben toch nog duf.. daarna ga ik dan  meteen ook de was draaien.. dat vind ik het nadeel. het bed verschonen, is 1 ding maar er komt zoveel achter aan. zoals wassen, daarna de was ophangen. gelukkig strijk ik niets, anders moest ik dat ook nog doen. daarna de was als het droog is, opvouwen, en dan ook nog terug in de bakken voor het beddengoed.. kortom de ene actie geeft meteen een kettingreactie... vreselijk.

Ik had nog wat klussen liggen die ik moest doen, zoals de foto's van Parijs uitzoeken, de album op het internet moet naar de mannen toe, De bundel van mijn vakantie in Andalusië moet ook nodig af en  naar de uitgeverij toe.. zodat ook weg is. een dikke album dit keer, 71 flarden bij foto\s ( fotoflarderen)  leuk om te doen en levert toch ook vaak andere flarden op. Tevens moeten deze flarden ook on line.. op mijn site. dus genoeg te doen.. maar zoals ik al zei.. een lazy zaterdag.. ik mocht uitslapen, daardoor ook later naar bed. gevolg om 6 uur klaar wakker.. en balen.. maar ja wel blijven liggen. hoe dan ook ik mag en wil uitslapen..  

Toch om 10 uur er maar uit, om nadat ik het bed had verschoond, ik tevreden heb gekeken naar de wassen die ik gisteren al had gedraaid.. de kostuums van school moeten weer eens heel erg worden gewassen.. en aangezien ik nog maar 3 weken hoef te werken is het handig om er nu al mee te beginnen leek me, het schiet al op.. al twee tassen weg, nog 4 te gaan in de komende week.. 

Daarnaast moest er ook gesport worden en moest er natuurlijk ook nog even onder de zonnebank worden gelegen.. tevens verdiende het haar een opfrisbeurt. kortom veel dingen te doen maar wel een lazy zaterdag  omdat niets haast heeft, je kan gaan en staan als het jou past heerlijk 

Het is heerlijk zon dag niets hoeven en veel mogen..
lekker naar diverse opgenomen films gekeken 
het leven lacht en het leven is goed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten