dinsdag 6 november 2018

We gaan weer.......

Hmm toch met wat twijfel, maar ook weer, dat het zo leuk is, zo spannend en dat je ook zo vreselijk met elkaar kan lachen.. met de hoop dat het weer heel mooi weer is, dat het warm is en dat we weer lol kunnen trappen.. maar ook dat we het weer met elkaar doen en halen...

Kortom gisteren me weer ingeschreven bij de Mud masters, dit keer doe ik de 12, voor zover ik het kan.. misschien haak ik ook wel af bij 6 maar dat is een keus die ik kan maken op het moment.. ik heb ook geen haast en als ik bepaalde dingen niet kan dan doe ik ze niet, dat is mijn motto..
erbij zijn is leuker dan alles doen.


Vandaag kregen we de mail van de coördinator van de Mud masters bij ons op school dat we ons konden inschrijven voor de mudmasters, tevens kregen we te horen in welk team we gaan  maar ook kregen we te horen hoe laat we gaan.. dat is lekker vroeg dit keer, dus de baan is dan nog redelijke droog en goed begaan baar, als het droog is, het water is nog niet warm van de restanten van de andere mudmasters... en je bent ook weer wat eerder thuis... 


Dus ik sta weer op de lijst.. heb wel besloten dat dit de laatste keer is, twee keer meegedaan is genoeg vind ik.. het is een feestje, dat moet het ook blijven en ik wil vooral ook genieten... 

Soms moet je ook weten waar je grenzen liggen en gewoon nog 1 keer meedoen om de sfeer te proeven, en als men het jaar erop weer gaat, dan is het simpel dan ga ik mee voor de support en de foto's, maar voor als nog ga ik dit jaar mee.. en ga ik maar op bepaalde dingen oefenen oa mijn gewicht kunnen dragen... om me over bepaalde dingen heen te kunnen trekken.. daar ben ik al niet goed in.. ben te klein..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten