Het overkomt je zomaar, je weet van niets en ineens krijg je bericht dat je mailbox is gehacked volgens je provider.. dus tja wat te doen.
De opdracht was om zowel het wachtwoord van mijn mailadres als van mijn inloggen bij mijn provider te veranderen dan is het klaar.
Dus dat heb ik geprobeerd, maar ondanks de hele duidelijke uitleg kwam ik niet verder omdat ik tot de ontdekking kwam dat de site van de provider er ook uit lag.. dus ik heb nog even gedacht ik ben niet gehackt jullie zijn gehackt maar dat bleek niet het geval te zijn..
Wat wijzer geworden heb ik dus meteen maar alles goed opgepakt, ik krijg tegenwoordig veel spam binnen, zou door de hacker kunnen komen, maar ik ga dus gewoon een nieuw email adres opstellen en deze gebruiken in de toekomst, een jaar lang nog deze echt gebruiken en dan deze eruit gooien zodat ik met een schone lijst kan beginnen en geen spam meer krijg dat zou wel handig zijn.
Maar goed het was een heel gedoe om een nieuw wachtwoord te maken, niet om het wachtwoord maar voordat je door de Catacomben van de site van Ziggo bent, ben je wel een uurtje zoet voordat je eindelijk je wachtwoord kan veranderen.. het is een pittige zoektocht dat is op zeker maar als alles goed gaat. ik heb op elke apparaat mijn adres aangepast en meteen ook de nieuwe neergezet zodat ik kan wennen...
Het is wel lastig vind ik altijd als je je mail adres moet veranderen mede omdat je heel veel contacten hebt die je niet elke keer schrijft, of berichten krijgt die je niet altijd krijgt.
Je moet ook bedrijven aanschrijven met de vraag of ze jouw email adres willen veranderen en dat is vele gedoe maar toch.. het moet even.. ik hou er niet van om gehackt te zijn..
De opdracht was om zowel het wachtwoord van mijn mailadres als van mijn inloggen bij mijn provider te veranderen dan is het klaar.
Dus dat heb ik geprobeerd, maar ondanks de hele duidelijke uitleg kwam ik niet verder omdat ik tot de ontdekking kwam dat de site van de provider er ook uit lag.. dus ik heb nog even gedacht ik ben niet gehackt jullie zijn gehackt maar dat bleek niet het geval te zijn..
Wat wijzer geworden heb ik dus meteen maar alles goed opgepakt, ik krijg tegenwoordig veel spam binnen, zou door de hacker kunnen komen, maar ik ga dus gewoon een nieuw email adres opstellen en deze gebruiken in de toekomst, een jaar lang nog deze echt gebruiken en dan deze eruit gooien zodat ik met een schone lijst kan beginnen en geen spam meer krijg dat zou wel handig zijn.
Maar goed het was een heel gedoe om een nieuw wachtwoord te maken, niet om het wachtwoord maar voordat je door de Catacomben van de site van Ziggo bent, ben je wel een uurtje zoet voordat je eindelijk je wachtwoord kan veranderen.. het is een pittige zoektocht dat is op zeker maar als alles goed gaat. ik heb op elke apparaat mijn adres aangepast en meteen ook de nieuwe neergezet zodat ik kan wennen...
Het is wel lastig vind ik altijd als je je mail adres moet veranderen mede omdat je heel veel contacten hebt die je niet elke keer schrijft, of berichten krijgt die je niet altijd krijgt.
Je moet ook bedrijven aanschrijven met de vraag of ze jouw email adres willen veranderen en dat is vele gedoe maar toch.. het moet even.. ik hou er niet van om gehackt te zijn..
Geen opmerkingen:
Een reactie posten