woensdag 14 november 2018

Spreuken (2016-15)

hoe weet je dat iemand een mooi persoon is?
een mooi persoon ziet altijd het mooie in anderen

ik ben verliefd op steden waar ik nog
nooit ben geweest en op mensen die ik
nog nooit heb ontmoet
(John Green)

het engste van ver weg zijn van mensen
is dat je niet weet of ze je gaan missen of
dat ze je vergeten
(The Notebook)

dat heb ik altijd al raar gevonden: dat
mensen hun gezelschap uitzoeken op schoonheid
het is net zoals je ontbijt uitkiezen op kleur
in plaats van op smaak
(John Green)

Be Happy you look nice today

als je verliefd wordt op iemands ogen
blijf je voor altijd verliefd, want ogen
veranderen nooit
(Ed Sheeran)

Ik werd verliefd op je zoals je in slaap valt
langzaam en dan in één keer
(Hazel Grace Lancaster)

Het doet pijn omdat het er toe doet


Wie geen dromen heeft
heeft evenmin een werkelijkheid
(Karel Boullart)

Als we wisten wat we deden, dan heette
het toch geen onderzoek
(Albert Einstein)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten