zondag 18 november 2018

The Elsbeth 1 t/m 5

Ik zal jullie maar weer eens vermoeien met mijn les je Cross xxxl

Natuurlijk was ik er, ik ga altijd op zondag als ik kan, soms lukt het niet omdat het zaterdag te laat was, of dat het bed nog te gezellig is, ik praat wat af in dat bed, maar dat heeft ook zo zijn charme.

Dit keer wisten we dat Elsbeth er niet zou zijn en dat Marco, voor de oplettende lezers mijn sportmaatje in dubbele wods, de les zou geven.

Bij binnenkomst rond 10 uur viel me op dat het een volle bak was, waar we soms met 5 personen zijn, waren het er nu veel meer... denk dat Marco zijn vriendenclub heeft opgetrommeld om te  komen, tot mijn grote vreugde was ook een leerling van mij bij de cross. vind ik zo gaaf dat hij er is... heerlijk.

Bij binnenkomst kon ik meteen mee gaan doen met 10 keer push up,. 20 swings, 10 box jumps, dit voor tijd.. daarna kregen we een wod waarbij we dus 20 keer moesten rennen en dan 2 box jumps, en dit bouwde zich af en op van 18 keer rennen naar 4 box jumps etc... een heftige. Gelukkig was Misjel er ook en zijn maatje was er ook niet, dus wat hij meteen zei kom we gaan samen, het is wel een individuele wod maar we gaan samen lopen en box jumpen. erg leuk en ook zeker geslaagd. Men weet inmiddels dat ik geen loper ben. ik hou niet van hardlopen maar goed. met een maatje gaat het goed..

Ik heb dat behoorlijk lang volgehouden totdat ik ontdekte dat als ik nog aan het box jumpen was, Misjel al klaar was en zijn rust kon pakken.. en ik dus als ik klaar was met jumpen ik meteen weer kon gaan rennen met hem.. is vermoeiend omdat je niet tot je rust komt.. maar goed het was prima te doen.. en ook erg leuk samen. Op een gegeven moment heb ik maar tegen Misjel gezegd ga je eigen koers doen, ik doe ook de mijne, omdat ik merkte dat ik te vermoeid raakte om hem bij te benen.

Nadat deze wod voorbij was, mochten we de volgende doen met het zelfde principe.. 20 naar 2.. sit-up en daarna 2 naar 20 push up.. en dat is veel.. zeker als je ze al een paar keer hebt gedaan... maar goed we gaan ervoor en doen dat gewoon.

Als afsluiting kregen we Sally.. bring Sally up en bring sally down.. en geloof me, op een gegeven moment wel je Sally de grond in meppen.. het is zwaar... We moesten dus de squat doen.  
ik zal het nummer hieronder neerzetten, zij doen het in het filmpje met hun armen op de benen wat lichter is, wij doen het zonder de armen op de benen.. super zwaar.

Het was een ware veldslag maar wel heerlijk om te doen.. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten