donderdag 10 mei 2018

Weet je wat wij doen....

Soms zijn er van die dagen dat je niets hoeft en dat alles mag... Hemelvaart is zon dag.. ik had pas laat in de middag een afspraak staan dus besloot ik gisteren al om dat wat mijn innige relatie met mijn bed verstoord uit te zetten.

Ik ben langzaam in bed gaan liggen, heb woensdagavond heerlijk liggen te kijken naar aflevering 1 van The Crown, om daarna me helemaal in mijn bed te kroelen, mijn dekbed me helemaal te laten omhelzen als een te lang niet geziene vriend.

Ik heb me helemaal ontspannen, de jaloerse slaapkamergenoot mocht van mij niet meedoen, de dus wekker was uit... en ik heb genoten. 

Niets lekkerder dan  de wekker niet te hoeven zetten, niets lekkerder dan als je wakker word je om te draaien, je nog een keer om te draaien, even je bed uit voor een kiwi, dan je bed weer in, wat lezen en dan weer helemaal zen zijn..  niets hoeft, alleen maar liggen, en genieten.

Ik zal bekennen dat ik daar vandaag totaal geen moeite mee had. wel was ik wat pist toen ik merkte dat er een hele motorclub over mijn plein aan het scheuren was.. daar ging mijn doezelmoment.
maar goed dat gaat ook over.. ik maak me nergens druk over of om..

Het is een heerlijke lange ochtend geweest, om half 2 heb ik mij mijn bed uitgesleept, uitvoerig gedoucht, heb heerlijk mijn lunch genomen om daarna snel nog wat boodschappen te halen bij de Jumbo voor de soep die ik morgen klaar moet hebben voor zaterdagavond.  We hebben besloten dat we een drie gangen menu maken met als thema Portugal.. dus ik heb me uitgesloofd , heb geen idee of het te eten is maar we zullen zien.. we eten het maar.


Het bezoek was geweldig leuk en gezellig, het was genieten en heerlijk gepraat en gelachen, het was goed.  Het songfestival was het toetje van de avond.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten