donderdag 9 juni 2016

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-04)

Kan een vegetariƫr
ook spekkoper zijn?

Ik heb de zomaar
in m'n bol

Coffin, 
black
no sugar

De sleutel tot succes
past niet in mijn
voordeur

Opzouten met die pekel

Voorjaarsvakantie
heerlijk een weekje op
winkelsport

Een gat in de markt is eigenlijk
gewoon slecht wegonderhoud

Ik blijf gewoonweg

Als blikken konden blozen

Dat onderbuik gevoel is best wel vet

Opeens realiseer ik me dat ik
het plotseling besef

Waarom leren we eigenlijk
klokkijken
als we toch nooit tijd hebben

De zin van vrede
vind je niet in de oorlogstaal.

Ns heeft oplossingen voor blaadjes op het spoor
weglokken met bladmuziek

Klikspaan is zo'n beetje 
de enige vreemde taal 
die ik spreek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten