zaterdag 18 juni 2016

nuttig middagje

Nadat ik me in het zweet had gewerkt op de sportschool, heb ik me maar eens weer op mijn site geworpen. Vorige week was er een probleem met mijn site, maar dat bleek achteraf mee te vallen, men had, zonder dit even door te geven, een extra beveiliging erop gedaan. Gevolg, een heel zondagmiddag in de crisis, niet weten wat te doen. Mijn webpage bouwer, een oud leerling van mij, wist het ook niet wat hij moest doen. Dus ik zat met mijn handen in het haar, en dat zou dus kunnen betekenen dat ik alles opnieuw moest gaan maken en doen.. ik dacht alleen maar Help dat niet.. gelukkig viel het dus wel mee achteraf, en kon ik zoals vandaag weer lekker aan het werk.

Vorige week de gecorrigeerde flarden ontvangen van Kitty, dus ik kan weer aan de slag met de bundel die in oktober het licht zal gaan zien. De prachtige titel: Aan de achterkant van de schaduw, is al klaar, de kaft bijna ontworpen. dus ik vind deze heel spannend worden weer.

Vorige week besloten om de laatste bundel, over Berlijn on line te brengen, deze bundel is een collectors item, en is slecht in 4 exemplaren gedrukt. Gevolg dat men deze dus niet kan kopen, maar toch wilde ik de trouwe bezoekers van mijn website. www.flarden.nl dit niet onthouden, dus dacht ik laat ik eens gewoon dat doen, zo kan iedereen die het leuk vind ze lezen. Terwijl ik zo bezig was dacht ik meteen, eigenlijk zou ik de drie bundels die ik heb over Berlijn hier allemaal moeten gaan neerzetten. Kortom, dat is gebeurt, ik ben het hele weekeinde druk geweest met het zoeken van de bij behorende foto's en de flarden over te schrijven zodat het compleet op de site komt en ik dus een heel mooi stukje heb over de stad waar ik zo van hou Berlijn.

Kortom het was veel werk, maar het is weer een waardevol onderdeel van mijn site geworden met de flarden die ik heb geschreven, ik hoop in de loop van aanstaande zondag de site klaar te hebben, dat alle flarden er staan die ik ooit heb geschreven over Berlijn.

Daarnaast komt er zeker in de zomer nog een site bij, dat kan haast niet anders, omdat dat toch wel een deel is geworden van mij om na de vakantie, tussen mijn foto's te grasduinen en dan daar een bundel bij te maken voor zowel mezelf, als de KB als voor mijn vakantie mede reizigers  als kadootje voor een leuke vakantie. 

Daarnaast heb ik vandaag alle geschreven flarden en foto's op een speciale externe schijf gezet. Ik bedacht me dat dat handig zou zijn, alles op een aparte schijf te hebben voor het geval dat ooit de compu in de soep draait.. dan heb ik in ieder geval alles nog paraat.

Eigenlijk is het zo dat het mooi zou zijn al de site over Berlijn zal worden bezocht, en bekeken
en dat er dan ook nog iets in het gastenboek zou worden geschreven.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten