zondag 5 juni 2016

DE TONG TONG FAIR

vandaag met de mannen naar de TONG TONG Fair geweest.

In de week vooraf hebben we al veel geappt en dat gaf toch steeds een glimlach of een schaterlach. Zeker mijn opmerking dat ik mijn auto zou parkeren in Voorburg, en ben dan even weer kwijt waar ik moet staan.. Het Loo, dus dat komt dan wel goed denk ik dan. Ik stap wel ergens in zei ik heel enthousiast.. Hierop kwam met een de reactie van vriend Frans, dat dit hem heel veel zorgen baarde mij kennende.. ik ben namelijk nogal van ik zie wel het komt vast goed... Wereldreiziger als ik inmiddels ben, die toch regelmatig verdwaal, die dan wel last van zijn voeten heeft, in de vorm van spierpijn maar die enorm geniet van alles wat hij onderweg tegenkomt en kan fotograferen.. dus ach dat komt wel goed toch..

Gelukkig waren de vrienden Rick en Chris zo lief om te vertellen dat ze om 11.45 op voorburg het loo zijn en dat ze me zouden begeleiden naar de metro of tram of in ieder geval in een ding wat me naar het centrum van Den Haag zou brengen waar we dan vriend Frans  zouden ontmoeten.. Waar is niet afgesproken, alleen dat we er zin an hebben en dus zal het wel goed komen denk ik dan.....
Vrienden Chris en Rick hadden voor mij een zak ijzerhart thee meegenomen.. en dat werd schichtig overhandigd op het station. het leek namelijk wel op een grote zak wiet.

We waren allemaal keurig op tijd en dus pakten we de metro naar Den Haag Centraal waar vriend Frans al op ons zat te wachten in de zon.

We  zijn rustig naar de tenten gelopen en doordat we al kaarten hadden konden we meteen al naar binnen, we voelden ons echte Vips.. heerlijk.
Bij binnenkomst voel je meteen al de sfeer en je voelt je toch op de een of andere manier op vakantie.

Het eerste wat je ziet is dan het huisje wat er staat, met een veranda. Vroeger zat er op de veranda een meneer in schommelstoel, de baas van de plantage, maar dat is tegenwoordig niet meer.

We zijn eerst wat gaan eten, en het is zo heerlijk omdat alles gerechten authentiek worden gemaakt, ze smaken dan ook heerlijk en het is geweldig om deze te eten.

Nadat een aantal uurtjes doorhadden gebracht, Chris ons trakteerde op sponscake, roze en groen, we  de vruchten hebben gezien die zij in Indonesië hebben gegeten zijn we gaan lopen door de stad.

Frans wist een leuke route door de Dennenweg en uiteindelijk zijn we beland op een terras aan de Anna PalonaPlein waar we heerlijk hebben gegeten en gedronken.. om om half 8 terug naar huis te keren,..

Het was zoals altijd met de mannen weer een heerlijke dag samen, al misten we wel vriendin Nadira die mee zou maar om privé redenen af moest zeggen.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten