woensdag 23 maart 2016

oneliners (2014-29)


Copulatie was Marilyn Monroe's
ongecompliceerde manier om
dank je wel te zeggen.
(Nunnally Hunter Johnson)

Niets is zo vies als advies
(Marie Dressler)

Ik heb nooit een lintje geaccepteerd
omdat  mezelf zijn eervol genoeg is.
(George Bernhard Shaw)

Sommige mensen zeggen dat er een God is,
Anderen zeggen van niet. De waarheid ligt
waarschijnlijk ergens in het midden.
(William Butler Yeats)

Jezus was Joods,
Maar alleen van moederskant.
( Archie Bunker)

Ik heb keer op keer gefaald in mijn leven,
en daarom ben ik geslaagd
(Michael Jordan)

Echtscheiding met een goede verstandhouding
nadien noem ik: euthanasie van het huwelijk.
( Piet Nijs)

De vrucht van eigen arbeid is de zoetste,
zegt de kapitalist. Hij kan het weten,
Hij proeft altijd van andermans vruchten.
( Georges van Acker)

Als God de wereld heeft geschapen naar zijn evenbeeld
dan wil ik het orgineel wel eens zien.
( Guy de Witte)

Succes is alleen maar een kwestie van geluk
Vraag het maar aan willekeurige welke mislukkeling.
( Robert Anthony)

Als je je zoon een naam geeft, moet je rekening houden
met de vrouw die hem eens zal moeten uitspreken.
(Jules Barbey d'Aurevilly)

Onwetendheid is de moeder der hoogmoed.
(Erasmus)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten