zondag 27 maart 2016

en nu dan het antwoord

  Ach soms kom je iets tegen bij de kringloop en denk je dat is leuk, grappig maar wat is het.  De kleur was natuurlijk helemaal mijn kleur dus dan is het zo wie zo al goed. Nou dat had ik niet bij deze aanschaf. Ik vond de vorm heel mooi, ik vond de kogel erin een geweldige uitvinding, en dacht die koop ik voor 1 euro en het kost in het echt 37.50... ik bedoel maar....

Maar aangezien ik het zelf ook niet goed wist in het begin, alleen door heel goed te lezen wist ik het wat op het gebeuren stond, daarom zo grappig.

Ik dacht laat ik Nederland eens in beroering brengen om eens te laten raden wat het is, variaties van een urn, alsof ik er aan toe ben om in een potje te gaan,  Darth Vader matroesjka poppetjes zelfs een Budplug wat dat ook moge zijn,  kwamen langs maar dan nu de oplossing onderaan deze pagina




avour Shaker JAMIE OLIVER (Ja Jörgen, Frans, Anja jullie hadden gelijk )

Flavour Shaker maakt aroma's vrij in een handomdraai! De Flavourshaker, ontworpen door Jamie Oliver, is een revolutionaire uitvinding voor iedereen die graag kokkerelt. De meesten onder ons zullen wel eens kruiden hebben gestampt in een traditionele vijzel maar dat blijft toch heel omslachtig. Met de Flavour Shaker is deze klus zo geklaard! In één handomdraai haalt u nu alle aroma's uit kruiden, noten, citrusschillen enz. en dat terwijl de keuken mooi netjes blijft. Bovendien ziet deze uitvinding van ster-kok Jamie Oliver er zo leuk uit, dat u hem gewoon op het werkblad kan laten staan! Eén tip: als je de Flavour Shaker als cadeau koopt, neem er dan gelijk eentje voor jezelf. Want deze Flavour Shaker wil je nooit meer missen! Shaken in vier stappen De Flavour Shaker is door zijn eenvoudig design een plezier om mee te werken. Met zijn tweeledige koker lijkt hij op een kegel, waarin een keramische bal al het werk doet. Zo gaat u te werk: 1. Doe de ingrediënten in de shaker, voeg indien gewenst wat olie of room toe en leg de keramieken bal erbij. 2. Draai beide helften van de Flavour Shaker stevig op elkaar. Let erop dat de twee pijlen op de plastic greep goed overeenkomen en dat de sluitring op z'n plaats zit. 3. Hou de Flavour Shaker vast bij zijn greep en schud goed tot u de gewenste textuur bekomt. 4. Draai de Flavour Shaker open en lepel, wrijf of giet de inhoud op het gerecht. Smakelijk! Extra info - De Flavour Shaker mag in de vaatwas!
Jamie Oliver Flavour Shaker kruidenmenger, zwart
Jamie Oliver Flavour ShakerDe Flavour Shaker™ is een ontwerp van Jamie Oliver en gemaakt om hele specerijen, kruiden, knoflook, noten, citrusschillen en zelfs limoen- of laurierbladen te pletten, malen, pureren en mengen. In slechts enkele seconden kun je die smaken vrij laten komen en aan...meer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten