zondag 27 maart 2016

ik heb uitbreiding


 Het is minder erg dan het lijkt maar ik heb wel uitbreiding, wel van mijn spelletjes kast, dat wel, maar ook van het geweldige spel 30 seconds.
Dit spel speelden we voor het eerst op oudejaarsavond, en dat was toch grandioos, snikkend van de lach zaten we met elkaar aan tafel. Natuurlijk moest het spel weer gespeeld worden op een gewone zaterdag met de mannen, en wederom slap van het lachen, het blijft een hilarisch spel. Iedereen die ik spreek heeft hetzelfde, die zegt ook meteen als je het hebt over dit spel, dat het zo bijzonder is, dat ze allemaal in een deuk liggen. Kortom we dachten dat we al klaar waren met ons spel omdat we toch wel al veel kaartjes hadden gehad, dus het was tijd voor de uitbreidingsset, en dat heb ik vandaag gekocht

De bonnen van de vvv moesten toch op en omdat ik zowel het grote spel als de uitbreidingset met deze bonnen heb gekocht.. kan ik zeggen dat ik voor niets avonden de slappe lach kan hebben met vrienden. Heerlijk.
Dit spel is echt een aanrader voor iedereen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten