vrijdag 2 oktober 2015

De prijs brengt wat te weeg


Sinds ik weet dat ik een prijs heb gewonnen bij de sportschool, ben ik toch heel druk bezig met te bedenken wat ik kan doen. 
Ik wil eigenlijk een soort van stamboom maken voor mijn moeder
dus een foto van de ouders van mijn vader en een foto van de ouders van mijn moeder
daaronder dan de trouwfoto van mijn ouders
daaronder dan de foto van mijn broer en schoonzus en ik er naast
en dan nog de fotos van de kinderen van mijn broer en schoonzus daaronder

ik hoop toch zo dat dat gaat lukken
maar in mijn zoek toch, en ik heb zo weinig foto's helaas, heb ik mijn nichtjes aangeschreven met de vraag of zij foto's hebben en ik wil toch de mooiste foto's uitzoeken die ik kan gebruiken.

De foto hierboven vind ik grandioos, mijn opa met een heel heel fout snorretje.. maar goed dat kon toen nog in die tijd neem ik aan.

Natuurlijk twijfel ik nog een beetje, over welke foto's ik moet gebruiken, het ligt er nu aan wat voor foto's ik krijg van de kant van mijn moeder, als dat ook statie portretten zijn zoals je hier onder ziet, dan gaan het dat soort foto's worden, maar als dat niet het geval is dan ga ik toch kiezen voor bovengaande foto mede omdat ik hem niet ken.

Ik wil wel alle foto's in het zwart wit neer zetten omdat ik dat dan extra grappig vind,.

Maar voorlopig moet ik nog even wachten wat er nog meer binnenkomt aan foto's
ik heb er zin in








Geen opmerkingen:

Een reactie posten