maandag 19 oktober 2015

Deel twee dag 1 aankomst


Vervolg dus.

Daarna met Kitty, de buurt verkennen,dat doen we altijd, even kijken wat er zoal is en waar je zit. Dit is voor ins belangrijk omdat we zo landen.

Meteen een prachtige kerk bezocht, de maximilaan kerk,  wij zitten tenslotte in de maximilaan hotel.  Prachtige kerk, we moeten nog terug, want er was een mis en om dan daar foto's te maken is niet zo netjes. 

 Nu al prachtige winkels gezien, en ook een paar geweldige grote schoenen, die volgens mij voor clowns zijn, maar dat kan ik me ook inbeelden, dat moet ik nog even uitzoeken, maar kom ik vast achter.

Heerlijk gegeten bij de pizzeria wat inkopen gedaan en daarna heerlijk vroeg naar onze kamers om te slapen, blog te schrijven, douchen en foto's te sorteren eb te plaatsen op Facebook 

Waarschijnlijk morgen ook twee blogs als de i pad weer kuren heeft 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten