zondag 31 augustus 2014

Laatste vakantie dag..

 
Hoe kan je nou beter je vakantie afsluiten dan hoe ik het heb gedaan, gewoon alsof het nog niet je laatste dag is je ding doen met nog iets extras en dat heb ik gedaan. De wekker ging, want dat ben ik wel gaan doen trainen om op te staan door de wekker, en dan je bed uit al dan niet wakker, het maakt niet uit eruit is eruit. Eerst lekker een ontbijtje gehad en daarna naar Jawi om daar het get fit circuit te doen, de core, en daarna de Kettle bell. Tussen door kwam een oud collega naar me toe met de opmerking dat ik een veelzijdig persoon bent. Ze had ineens mijn site www.flarden.nl ontdekt en was verbaasd hierover. Ik vond dat een groot compliment. Na het circuit gebeuren, de kettle bell gedaan en dat is weer gaaf, veel dingen gedaan waar je echt technisch van groeit en dat vind ik heerlijk, al ben ik nooit zo van de techniek ik weet dat het nodig is. Daarna snel naar huis, tas in pakken om te gaan kanoen met een groep mensen van de sportschool. het heeft er nog even om gespannen in verband met het weer, maar toch we zijn gegaan. Ik had niet zo heel veel zin maar het was erg leuk. Het hele gedoe om in een kano te komen is aandoenlijk, maar ik moet zeggen het zit prima, op het moment als je je evenwicht hebt, en je zit nog goed, niets meer aan doen, alleen pendelen. Ik ging er natuurlijk met mijn grote slagen ineens heel erg hard, gevolg dat er een opmerking kwam of ik alleen wilde kanoenen en nee dat wilde ik niet, maar ik moest ff wennen dat het een solistische groepsactiviteit was. dus dat was ff schakelen. De omgeving is prachtig dat kan ik niet ontkennen, de kaart onduidelijk, ze wilden hem in eerste instantie in mijn handen stoppen ,maar aangezien ik zelfs nog verdwaal in mijn woonplaats leek me dit geen goed idee. Dus ik heb braaf geluisterd al moet ik zeggen , het was erg onoverzichtelijk allemaal, het was chaos omdat sommige bordjes niet goed aangeven hoe en wat, dus ja dan houd het op natuurlijk. Maar de route was leuk, al is het wel een nadeel dat je dus als je naar het toilet moet je niet kan, omdat uit en in de boot in je eentje niet handig is. Aan het einde van de toch kregen we een giga meer voor de kiezen met echte golven, ik had er zin in , nadat ik door de kleine slootjes, toch wel veel van twee walletjes heb gegeten er wel klaar mee was, ik wilde gewoon door. Dus de pendels uit en gaan, tegen de golven in en gaan, heerlijk even alles eruit halen. Heerlijk, bijna ging ik nog om in de boot omdat ik elegant mijn been weer in de kano wilde stoppen maar dat ging dus niet.. dus uiteindelijk wel een natte broek, maar ja niet geplast, sufferd dat ik was. Gelukkig waren we precies op tijd binnen voordat de bui helemaal los brak, eerst snel naar de wc, me snel even voorzien van een droge broek en dat heb ik heel erg onnetjes naast mijn auto gedaan in het volle zicht, maar het ging prima, en ach een onderbroek is een onderbroek toch, of ik nou in mijn zwembroek daar had gestaan of onderbroek wat maakt het verschil.. okey ik maak het verschil ha ha ha. Daarna heerlijk naar huis, om in bad bij te komen en lekker weer heel warm te worden, Wat was dit een heerlijke dag en afsluiting van de vakantie.. heerlijk

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten