zondag 24 augustus 2014

surprise bootcamp

 
Er zijn zondagen dat ik het wat rustiger aandoe, maar dit keer dus niet. Ik had mijn ernstige twijfels of ik het wel moest doen, ik ben nooit zo van de surprise dingen maar toch, soms moet je dingen in je leven gaan doen waarvan je misschien achteraf zegt het was het waard om te doen, of dit doe ik nooit meer. Gelukkig ben ik van het kaliber, die eerst denkt wat doe ik, maar dan ineens denkt wat gaat het lekker en ik geniet dan extra. Deze ochtend ging de wekker en ik dacht alleen maar ik wil uitslapen ik wil dit niet, maar nadat ik me uit mijn bed had geworsteld en ik zover was dat ik even op de compu ging kijken en bovenstaande plaatje zag, dacht ik alleen maar dit ga ik doen, wat kan mij het schelen.
Mijn spullen gepakt, eerst nog even het get fit circuit gedaan, en hoewel het circuit beloofd dat het get fit heet, ben ik toch buiten adem en word ik tijdens het circuit niet fit om eerlijk te zijn, daarna is het herstel wel sneller dus dat scheelt. De core nog gedaan, daarna naar de surprise bootcamp, en het was heerlijk. Het begon met eerst opwarmen, met simpele oefeningen, daarna met elkaar rennen, ik ben zo tegen hardlopen maar het hoort erbij, dus je doet het. Na het hardlopen kregen we de opdracht om in groepjes van 2 een aantal oefeningen te doen en dan terug te rennen en dit een paar keer achter elkaar aan,.  daarna door naar het gevreesde parkje, waar we na een paar been oefeningen, 25 squats, dat 7 keer, dus ik denk dat ik morgen erg vermoeide benen heb, maar goed het is niet anders, er is mee te leven. Daarna een paar oefeningen in 4 tallen.. door naar het strandje waar we wat met een kettle bell en een touw gingen doen, met planken en squats, kortom heftig en intens, en ineens ging het licht bij mij aan, het was een voorbereidende bootcamp voor de mudmasters.. waar ik ooit nog een keer aan mee wil doen, maar nu nog even niet. 6 kilometer moet ik kunnen en ik wil er dan ook voor gaan, als een soort van persoonlijke kroon op mijn sportweken. Dat doen we volgend jaar in maart of september, dat word mijn nieuwe doel dit kunnen doen volgend jaar en erg fit er voor zijn. Nadat we dit hadden gedaan op het strand kwam inderdaad het gevreesde moment dat je dus het water in moet en dan je moet rennen en door het water moet klauteren en noem maar op, kortom dat was ff afzien maar wel heerlijk om te doen, twee keer het rondje en door het water klauteren en genieten, elkaar helpen heerlijk is het dan. Daarna tijgeren op het strandje door het zand, jump squats, en daarna weer tijgeren, uiteindelijk sit ups... en daarna nog een keer terug, en ik geloof dat ik behoorlijk onder het zand zit, en het schuurt zo heerlijk maar het was genieten. Wat een heerlijke ochtend was dit. Terug moesten we rennen naar Jawi waar we dus werden ontvangen met koffie en thee. Ik ben eerst maar even gaan douchen omdat ik dat belangrijker vond, omdat het ook warm worden is, want het is wel koud zo in het water en erna maar heerlijk en genieten... Ik verheug me nu al op de volgende speciale bootcamp.


ook gedaan opdrukken.. push up heet dat
 
juist hier door heen dus,


niet gedaan in deze vorm maar we doen het wel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten