zondag 22 juni 2014

Wandelbootcamp

 
Vanochtend had ik me opgegeven  voor de wandelbootcamp. Deze leek me leuk, zeker na de ervaring met het kanobootcamp, dus waarom dan ook niet deze doen. Vroeg uit de veren, wat eigenlijk niet zo mijn ding is maar ja soms moet je wat. Dus snel aankleden in mijn sportief outfitje en gaan met die banaan. Bij aankomst waren er al veel mensen dus dat is wel weer leuk dan vind ik. Dus meteen melden, we kregen meteen allemaal dingen mee om mee te lopen om daarmee de wandeltocht wat meer gewicht te geven. Het werd een rondje meer, en ik moet zeggen ik vond het heerlijk dat rondje te lopen, met tussendoor wat spierversterkende oefeningen, en wat meer te doen dan alleen maar wandelen. We begonnen met eerst een stuk lopen en dan oefeningen doen met de gewichten die we bij ons hadden. Daarna bij het eerste strandje gingen we samen in tweetallen diverse dingen doen voor je armen en benen en voor je buik. Mooie oefeningen en ook erg leuk met elkaar om te doen, wel ff jammer dat de oefening met de elastieken even mis ging, ik liep iets te hard voor mijn maatje met als gevolg dat hij los schoot. Gelukkig geen blessures dus dat scheelt weer. Daarna gingen we verder lopen met een stevige pas om bij het volgende strandje weer oefeningen te doen met planken etc. erg leuk weer, en zo al rondlopend kwamen we aan bij het eindpunt waar we nog buikoefeningen hebben gedaan. Ik vond het weer een leuke activiteit, vooral omdat je heerlijk buiten bent. Moet wel zeggen dat bij deze bootcamp wat minder groepsgevoel was omdat je veel dingen eigenlijk in je eentje deed, met de kano was meer samenwerken, en dat vind ik dan net weer wat leuker.
Maar nogmaals ik baal nu al dat ik de 20ste juli niet mee kan doen met de america football bootcamp.. leek me zo leuk maar dit was ook al een kado
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten