vrijdag 6 juni 2014

one liners (2014-07)

 
Niets is zo simpel dat het niet
verkeerd begrepen kan worden.
(Albert Einstein)
 
Ik hou van beide soorten muziek-
country én western.
(John Belushi)
 
Iedere morgen sta ik op  en lees de overlijdensadvertenties;
als mijn naam er niet bij staat,
ga ik me scheren.
(George Burns)
 
Als je eenmaal dood bent, heb je
het gemaakt in het leven.
(Jimi Hendrix)
 
Ik kan niet te lang naar Wagner luisteren.
Ik krijg de aanvechting om Polen te veroveren.
(Woody Allen)
 
Mijn favoriete componisten zijn de Bachs-
Johan Sebastian en Jacques Offen
(Victor Borge)
 
Barokmuziek: muzak voor de intelligentsia
(Edmund Wright)
 
Gymnastiek? Ik bibber en
beef iedere morgen uren lang.
(W.C. Fields)
 
W.C. Fields heeft vooral een enorm respect voor
de ouderdom. Vooral als die is gebotteld.
(Gene Fower)
 
Als een stuk moeilijk wordt
moet je bekken gaan trekken
(Vladimir Horowitz)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten