dinsdag 9 april 2013

zwaaien met onmogelijke handen

 
Natuurlijk kan je nooit genoeg reclame maken voor je eigen werk, er zijn natuurlijk enorm veel manier hiervoor, maar ik doe het altijd op mijn eigen manier. gewoon zoals ik denk dat het goed is, en zo is het ook goed denk ik dan altijd maar. Mijn nieuwe bundel is inmiddels in zijn kartonnen verpakking aangekomen en ik ben wederom beretrots op deze nieuwe bundel. Het is verrassend wat een nieuwe redacteur kan doen op en voor je bundel. Voor het eerst heb ik het gevoel dat hij helemaal klopt. Niets ten na dele van de vorige maar ik ben erg blij met mijn nieuwe redacterice.. Zo erg blij zelfs dat mijn uitgeverij mij heeft gevraagd of zij ook gebruik mogen maken van deze redacteur. van mij mag het maar of ze wil dat weet ik niet.. dat is nu aan haar. Verder heb ik de bundel doorgebladerd en ik moet zeggen ik ben nog trotser dan ik was, hij is wederom zo mooi geworden, verrassend en vol afwisseling. Dit keer heb ik er ook een aantal kerstkaarten in verwerkt en ook de flarden die ik ooit gemaakt hebt voor de kerstkaartbundels, hele kleine mini flardendoekjes die men dan kon lezen over de kerst.. De eerst hete "Welke stal ook alweer? " de tweede bundel hete: "Soms huilen engeltjes even" Twee minibundels in een hele beperkte oplage die verspreid zijn onder vrienden en bekende, en of ze deze bundeltjes nog hebben weet ik niet, maar als ze ze nog hebben, zou ik ze erg koesteren want op den duur zullen het collectors items worden daar ben ik van overtuigd. Ze staan zelfs geregistreerd bij de kb in den haag. Deze bundel is natuurlijk ook al onderweg naar de KB om bewaard en opgeslagen te worden, net als alles wat ik heb geschreven de afgelopen jaren, word dat daar keurig bewaard en opgeslagen zodat als ik ooit eens niet meer ben men dit nog heeft voor het nageslacht.. erg leuk toch. zo blijf ik toch.. want hoe was het ook alweer
hij die schrijft die blijft.. en ik moet zeggen ik schrijf ik kan niet anders helaas
Maar goed de nieuwe bundel is er, en hij is mooi, zacht van vorm een mooie dikke bundel die slechts 15 euro kost. Hij kan besteld worden bij uitgeverij boekenbent   dan door naar de webshop en dan kijken bij gedichten. Ook het invoeren van mijn naam Harry Wanders is denk ik genoeg om al mijn bundels te zien.. ik hoop stiekem dat deze bundel weer in de bestsellers lijst komt zoals al 3 andere bundels van mij. Helaas is mijn bundel Gevangen in Glas van de eerste plaats af maar goed dat is niet anders.. ik hoop dat het ooit weer gaat komen.. zou erg mooi zijn
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten