dinsdag 23 april 2013

ach opa Jopie ging los in het zwembad

 
Omdat het zwembad van Hazerswoude dorp, weer eens een leuke avond had bedacht waarin de EHBO-ers van het zwembad een keer weer erg aan het werk moesten, werd ik ook gevraagd of ik als lotus daaraan mee wilde werken en een opa wilde spelen die naast dat hij een spataderlijke bloeding heeft ook nog een keer hypergonder is. Heerlijk om te spelen  en te acteren. Mijn favoriete rol is natuurlijk opa Jopie en die heb ik dan ook maar uit de kast gehaald. Afgelopen zaterdag op goed geluk even snel de kringloopwinkel in om een pak een blouse en een paar schoenen te kopen gegaan en een pet om zo opa gestalte te geven. Toen ik alles maar een beetje op de bonnefooi had gekocht had ik maar bedacht hier moet ik het mee doen en ik zie wel. Vanavond was het dan zover, opa Jopie deed zijn intrede in lotusland en ik moet zeggen hij heeft het niet slecht gedaan. Het verhaal wat hij speelde werd per keer anders gespeeld, mede omdat hij reageerde op het aangebodene en aangezien hij toch een man is die een hypergonder is kon hij helemaal los gaan, hij heeft van alles gehad alle ziektebeelden kwamen langs en uiteindelijk had hij alleen een spataderlijke bloeding. Het spel was heerlijk om te doen en ik had een beoordeler en die had steeds de slappe lach en het werd ook steeds gekker, Ik begon natuurlijk dat ik was gekomen met mijn scootmobiel, en of ze even de sleutel konden pakken  wat natuurlijk niet kon want die stond er niet.. Ik heb een heerlijk lotusavond gehad vanavond en het was echt genieten om een keer opa jopie in lotus land te laten verschijnen.. heerlijk
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten