donderdag 25 april 2013

38

Gisteren was een dag om door een ringetje te halen, het was een bijzondere dag en zeker nog gekker dan anders, maar laat ik beginnen bij het begin. Opstaan was niet echt een succes maar toch het hoort erbij en het kan niet anders, dus dat heb ik maar weer eens gelaten ondergaan om kwart over 9, De wijsheid die men geeft dat als je uitslaapt je dan ineens weer fit bent is inmiddels behoorlijk achterhaald want heel simpel ik ben dus niet wakker als ik langer in bed lig en eigenlijk stiekem toch nog duffer.. maar goed daar gaat het nu niet om, de lessen, ik had deze dag maar 2 uur waren zo voorbij, daarna moest ik als een razende naar een condoleance van een collega. Dit vind ik altijd wel erg emotioneel en aangrijpend omdat je namelijk, ondanks dat ik nog nooit een geliefde op deze manier verloren ben, toch wel het gemis begrijp. Ik moet zeggen dat ik nadat ik had gecondoleerd en nadat ik even gekeken had naar de overledene en een kaarsje had gebrand, door ben gegaan naar mijn sportschool, ik moest toch echt deze emoties even weg laten vloeien naar waar ze horen... Het leuke was dat op de sportschool een van mijn leukste ex mentorleerlingen rondloopt te sporten en dus is het een feestje even met hem te klieren en hem te plagen en uit te dagen.. heerlijk. Nadat ik gesport had ging ik naar mijn weegmoment, en ik zag er wat tegen op omdat ik voor mijn gevoel namelijk gegroeid was, maar gelukkig het viel erg mee, ondanks alle zondigen die ik gedaan heb , en het verkeerde eten omdat ik veel uit eten ben gegaan had ik toch maar mooi 1 kilo minder weer, dus in totaal 12 kilo eraf. en dan komt het mooie was mijn metabolische leeftijd toen ik begon 12 kilo geleden nog 59 jaar was ik nu inmiddels 38 jaar.. dus ik ben nu 38 jaar, ik denk als ik zo doorga ik langzamerhand toch eindig met 0 jaar.. ook wel lekker toch. Daarna nog snel naar een andere belangrijke afspraak en door naar de boogaard om snel even wat te shoppen omdat ik er gewoon zin in had. Niet veel gekocht wel heerlijk gedwaald, daarna door naar mijn vrienden van de eetclub omdat we uit eten gaan in Den haag bij La Cubanita, voor de zoveelste keer maar het is zo leuk en zo lekker en zo goedkoop. Aangezien ik nogal erg goed ben in verdwalen had ik bedacht om bij vriend Ruud en vriendin Jeanette langs te gaan en me door hun naar de parkeergarage in Den Haag te laten leiden.  helaas was ik weer eens zo slim om niet het adres op te zoeken , met als gevolg dat ik maar even heb gebeld toen ik volgens mij voor hun deur stond en dus kon ik zo bij ze naar binnen. Heerlijk even zitten te klieren en te praten totdat vriend Rene en vriendin Yvonne er waren om zo met twee autos naar Den Haag te gaan om lekker te eten. Vriendin Jeannette stapte bij mij in en dus gingen we heerlijk onderweg naar Den Haag. Gelukkig kon ik het aardig goed bijhouden en was ik keurig op de afgesproken plek met elkaar. Daarna lekker even lopen door de zwoele avond van april om zo bij het restaurant te komen Wat is het genieten dan heerlijk zitten te eten en heerlijk zitten te kletsen.. genieten gewoon met elkaar. Natuurlijk ben ik vreselijk gepest met mijn 38 jaar maar dat maakt mij niet uit ik weet dat het jaloezie is :-)
Na het eten terug naar de parkeer garage, waar ik als man van de wereld natuurlijk met behulp van Tom Tom de uitweg heb gevonden, alleen was ik even vergeten om onderaan de hele stijle helling mijn parkeerkaart in de automaat te steken met als gevolg dat ik dus inderdaad heel lang voor een neergeslagen parkeerboom stond, totdat iemand achter mij zo aardig was om even te claxoneren en mij er op te wijzen dat ik dus lager moest zijn met dat kaartje.. om zo er uit te kunnen rijden. Dus toen maar achteruit en alsnog het kaartje in de automaat steken en daarna kon ik lekker doorrijden. Helaas was tom tom wat van slag en kreeg ik  maar geen verbinding met de satelliet met als gevolg dat ik toch wel erg rond heb gereden totdat hij hem oppakte en zo stond ik dan ineens achter mijn vrienden die wat later waren vertrokken.. maar ik ben heel huids tehuis gekomen dus mij hoor je niet klagen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten