maandag 8 april 2013

Showcast (theater)

Gisteravond was het weer zover, vriend Frans en ik mochten ons weer opmaken voor het restje theaterbezoek die we nog hadden staan. Heel erg bewust van het feit dat het nieuwe seisoen er weer aankomt en dat we weer gaan scoren op waar we heen gaan en wat we gaan zien, is dit toch wel weer aangenaam vermaak. Eerst natuurlijk het hele gedoe om er op tijd te zijn. Aangezien mijn schooltje iets orgineels had bedacht met de kans dat er een uitloop was tot 18.00 terwijl ik echt om 17.00 moet vertrekken om op tijd in Rotterdam te zijn, om de metro te halen en dan ook nog vol enthousiasme me in het theaterleven te storten... is wat hectisch maar ik draai mijn hand laat staan mijn hele lijf niet voor om... we doen we gaan en we zullen overwinnen is het motto de laatste jaren en dat bevalt enorm goed om eerlijk te zijn.. Dit keer gingen we dus naar Show cast, een aantal jonge muziektheaterstudenten die een prachtige voorstelling maken waar je van geniet.. heerlijk ook om te zien... Ik ben zwaar onder de indruk van dit spectacel om eerlijk te zijn, het is mooi, zit vol goed talent, humor, bijzondere liedjes en het bruist van de energie.. de regie is prachtig gedaan.Helaas begreep ik vanavond dat ze slechts 1 keer optreden maar het is een aanrader dus hou volgend jaar het theater in rotterdam in de gaten want in het oude luxor spelen ze.. heerlijk en genieten..



Showcase 2013 Codarts laat van zich horen



De jaarlijkse Showcase van de muziektheaterstudenten van Codarts is inmiddels een begrip in Rotterdam en verre omstreken. Deze avond laten alle, ruim 45 muziektheaterstudenten van Codarts zowel bekende als minder bekende songs horen uit verschillende musicals en de kleinkunst van vroeger en nu – van prachtige duetten tot geweldige close harmony zang, inclusief indrukwekkende dans. Een speciaal voor deze gelegenheid geformeerd ensemble van studenten van diverse muziekafdelingen van Codarts begeleidt de aanstormende musicalsterren live.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten