woensdag 19 oktober 2011

kamelenspinnen

aangezien ik een reis naar Jordanie in het vooruitzicht heb, krijg ik van een vriend van mij regelmatig een bericht over spinnen die daar schijnen te lopen.Deze spinnen zorgen voor de grootste aanvallen en schijnen kamelen op te eten, daarom ook de naam kamelenspinnen. Echter krijg ik hiervan nog koud nog warm en denk  ik niet eens na over het gebeuren, het zal mijn tijd duren, en ik hoop stiekem eentje te zien en er een echte foto van te kunnen maken dat lijkt me helemaal gaaf om eerlijk te zijn.
Dus in jordanie zal ik mijn ogen goed de kost geven en wie weet wat ik nog tegenkom.

3 opmerkingen:

  1. Ze eten geen hele kamelen, hahah, ze eten er stukken vlees van. (ook van mensen trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze eten insecten en kleine diertjes zoals vogeltjes en muisjes.Het zijn ook geen spinnen want ze hebben tien poten. Laat je verder niks wijsmaken.

    BeantwoordenVerwijderen