maandag 17 oktober 2011

ipod iphone. imacbook.... etc



Inmiddels begin ik ook thuis te raken in de potten, de phone en de book, en de eye, ik snap nu dat het eyecathers zijn en dat je veel moet betalen om zo aan dit spul te komen. Mijn ervaring tot dusver met de producten van de eye zijn nog niet schokkend dat ik om ben en dat ik alleen nog maar alles wil van eye, ik zit nog steeds aan de windows 7 en dat snap ik, begrijp ik , en ben ik blij mee
Een groot voordeel vind ik wel nu dat als ik een afspraak maak in het ene apparaat, en dat koppel aan mijn windows, en dan een ander apparaat er aan zet dat dan ineens overal die afspraak staat.. heerlijk, scheelt een hoop gedoe. Alleen moet ik nu nog leren om het niet meer in mijn gewone agenda te zetten maar in de eye serie.
Ik moet zeggen dat ik nog lang niet alles weet, okey laat ik eerlijk zijn, nog totaal niets weet wat ik met de eye serie kan, maar dat zal de tijd me leren. Zeker als ik straks in mijn dramalokaal met de tijd meega en een greenscreem krijg, met flipcameras. en dan met de leerlingen filmpjes kan maken die ik dan weer kan vertonen op school. Ook het vak drama gaat digitaal.. dus ik heb er zin in om eerlijk te zijn. Alleen hoop ik dat iemand me echt kan leren wat ik allemaal op en met de eye serie kan want totdusver kom ik niet verder dan vloeken en tieren omdat ik er niets mee kan....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten