vrijdag 21 oktober 2011

jasperina


heb hem al een tijdje liggen in mijn huis maar heb er jaren naar uitgekeken om hem te ontvangen en vorige week was het zover.De box van en over Jasperina de jong een vakvrouw
op deze luxe box, die bij bol wel ineens erg goedkoop was, in plaast van de 70 euro ineens 19 euro, staat haar hele cariere vast gelegd met geweldige liedjes en stukjes toneel
Haar liedje van roll another one, of om alles zijn liedjes die mij raken en waar ik stil van word
ik vind het een gouden vonds om alles van een arties op een dvd box te zetten. Heb er dan ook inmiddels diversen

1 opmerking:

  1. Ik snap het verhaaltje niet helemaal, je had m een tijdje liggen en toen ontving je hem???
    Maar desalniettemin: ik heb m vandaag ook ontvangen en ben er erg blij mee, zeker voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen