maandag 20 februari 2023

God Only Knows... ( David Bowie)

 

 Af en toe hoor ik een nummer waar ik zo van onder de indruk kan zijn, zoals dit nummer van David Bowie, zo mooi in de opbouw en niet zoals we ze kennen via All you need is love, er is er maar eentje die dit nummer zo vol emoties kan brengen en dat is David..

Dit nummer raakt me enorm, telkens weer, mede omdat de tekst zo mooi is, en ik me het gevoel zo goed kan voorstellen wat hij in het lied bezingt.. en inmiddels ken ik de klappen van de zweep, wat ik kan zijn zonder die ander.. en in mijn geval is dat een zegen.. Ik ben leuker zonder relatie heb ik al ontdekt...

En met deze blog is meteen een nieuw soort blogje ontstaan, eens in de zoveel tijd zal ik een nummer hier uitlichten die mij persoonlijk raakt, om wat voor reden ook.

Het lied staat onderaan de blog maar de songtekst hoort er ook bij natuurlijk.


God only knows
 
 If you should ever leave me
My life would still go on, believe meThe world could show nothing to meSo what good would living do meGod only knows what I'd be without you
I may not always love youBut as long as there are stars above youYou'll never need to doubt itI'll make you so sure about itGod only knows what I'd be without you
God only knows what I'd be without you
If you should ever leave meMy life would still go on, believe meThe world could show nothing to meSo what good would living do meGod only knows what I'd be without you(God only knows)(God only knows)God only knows what I'd be without you (God only knows)(God only knows)God only knows what I'd be without you (God only knows)(God only knows)God only knows what I'd be without you


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten