zondag 19 februari 2023

Buddha bowl.... in 15 minuten klaar.....

 

Natuurlijk ben ik er van, heerlijk eten maken en vooral snel en gemakkelijk.. toen ik dit gerecht zag staan voor slechts 5 euro met alles er bijna in dacht ik dat is heerlijk, gemakkelijk eten maken. dus ik had het bij de Pick Nick besteld, het is gek ik kom er achter dat ik steeds minder geld kwijt ben voor de boodschappen, ik loop bijna niet meer de supermarkt in met als gevolg dat ik dus minder haal, soms wel omdat ik sommige producten niet zo fijn vind. Maar het voordeel is ook dat als ik terugkom van vakantie ik dan in de avond mijn boodschappen kan laten bezorgen met als gevolg dat ik dus niet meer hoef te sjouwen de volgende dag.heerlijk...

 Maar goed afgelopen zaterdag begon ik aan dit gerecht te maken als avond eten, ik dacht een salade daar ga ik altijd goed op, dus waarom deze dan niet.. nou er moesten eerst toch nog wat dingen gehaald worden. zoals linzen die moesten uitlekken.. dus dat gehaald.

Daarna zag ik dat het gerecht in 15 minuten op tafel zou staan, nou wie wil dat nou niet. ik wel namelijk, dus ik blij.. 

Terwijl ik de beschrijving las zag ik het al.. ja hoor. niks niet 15 minuten de zoete aardappel, de wortel, de aubergine moest nog wel eerst schoongemaakt en in flinterdunne blokjes van ongeveer 2 cm worden gesneden om daarna gemengd te worden met cajun poeder, met olijfolie en dan op een bakplaat ongeveer 25 minuten in de oven.. dus die 15 minuten sloegen echt nergens op..maar goed ik zeur niet ik doe dat.. het gaat tenslotte om het resultaat.


zo zou hij er uit moeten zien. maar nergens in de beschrijving staat iets van dat je een avocado moet halen.. zijn ze denk ik vergeten

Dit was uiteindelijk mijn variatie:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten