donderdag 9 februari 2023

cross xxl onder Mister M.


Marco gaf vandaag weer les erg leuk de warming up bestond uit dat we in een grote cirkel stonden en er lag een Wallball, nu was de bedoeling dat je de bal een duw gaf, en dan moest je een rondje rennen om de kring en dan proberen om eerder bij je plek te zijn dan de bal, dan hoefde je geen 5 burpees te doen, lukte het je wel dan moest de groep 5 burpees doen...

Heerlijk spel, daarna kregen we wat ingewikkelder spel, 1 persoon stond in het midden, en dan moest je door middel van seinen naar de overkant lopen, minstens 3 plekken verder, degene die in het midden stond die moest dan moest dan de lege plek bevechten en krijgen. heerlijk spel en vooral veel lol

Daarna kwamen de wods in twee tallen, ik werd in een drietal gezet, ik zat bij Rene en nog iemand,

het was een amrap

10 thrusters

10 walking lunges linjks en rechts

10 dips

10 singel arm swing links en rechts

het maatje moest zolang als jij bezig was sit ups doen

het was goed werken met Rene, dikke lol ook met elkaar omdat we elkaar toch altijd een beetje uitdagen altijd

daarna kregen we een interemetzo,

we moesten op een halve bosobal gaan staan, wat ik even niet heb gedaan wegens mijn wandelplannen voor zaterdag en ik niet de behoefte heb dat mijn enkel door dat evenwicht in het slot valt. dus ik ben naast de bosobal gaan staan.

in het midden lag een halve bosobal, we moesten een kleine bal gooien naar de bal in het midden en zo proberen die bal bij de overkant te krijgen, lukte dat dan kon je doorspelen, mislukte het of je viel van de bosobal af dan moest je 3 squats maken.

Daarna kregen we de volgende amrao in twee tallen, in mijn geval 3 tal

opdracht 1 was

10 cleans links en rechts

10 boxjumps

10 wallballs

10 row links en rechts

 de ander liep rond door de zaal met twee zware kettlebells om  de tijd te doden, ik begrijp nog steeds nooit waar deze oefening voor is, maar goed we doen hem en het zal wel ergens mijn doel hebben.

Daarna gingen we rekken en strekken en uiteindelijk heerlijk aan de thee  met elkaar.

wat is het toch een heerlijke groep om mee te werken.

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten