zaterdag 25 februari 2023

en dat voor 1,40

 

Bij de kringloop zag ik dit dartbord liggen met magneetpijltjes, ik ben nooit zo van dit soort spelletjes voor mezelf maar ik dacht misschien iets voor in mijn lokaal.

Dus ik heb hem opgehangen afgelopen vrijdag aan het kamerscherm, meteen waren al leerlingen die klaar waren met hun opdracht met de vraag of ze dit mochten spelen, dus ik gaf ze de pijltjes om mee te gooien, ineens waren de i pads niet meer belangrijk, ze begonnen van allerlei variaties te bedenken voor dit spel, verder afstand, tevens omgekeerd te gooien. 

Ik heb dit zitten te bekijken en bedacht me, wat ik vaak dacht de leerlingen zijn met hun telefoon en i pad vergroeit. maar het blijkt dat ze dat niet zijn, als je maar iets aanbied dan gaan ze spelen en zijn ze ineens vreselijk sociaal.. erg leuk en boeiend is dit.

Ik heb zitten te genieten en bedacht me.. ach en dat voor 1 euro 40.. en een creative geest dan krijg je het toch voor elkaar dat de leerlingen gaan genieten van een spel en spelen ze samen.

Ze hadden dikke lol en maakten goede afspraken over het hoe en wat. heerlijk, wat heb ik genoten.

Ik denk dat ik toch eens vaker moet gaan struinen in de kringloop om te kijken wat er nog meer te halen is wat ze uitnodigt om te gaan spelen met elkaar.. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten