maandag 11 april 2022

Wat bent u aan het doen meneer...

 

Aangezien ik  afgelopen dinsdagavond moet lotussen had ik de lijst met letsels gekregen, terwijl ik deze doornam zag ik dat ik  besjes nodig had maar ook stekels, een takje wist ik al die had ik al opgezocht maar besjes en stekels van planten dat was even niet tot mij doorgedrongen.

Gelukkig kreeg ik dit op tijd binnen en kon ik er mee aan de slag, terwijl ik naar huis liep bedacht ik me, als ik ze nu overweg ergens zie, doorns en besjes dan pluk ik die alvast zodat ik dat al geregeld heb, leek me heel verstandig. 

Dus ik liep langs een prachtige struik en begon driftig te plukken, oranje en zwarte besjes.. ik voelde me helemaal blij dat ik zo vindingrijk ben en dat me dat is gelukt.

Dus ik stralend nog verder kijken, totdat ik ineens achter mij hoor, Hallo Meneer.. wat bent u aan het doen.. ik dacht eerst dat is niet voor mij, maar toch wel dus.. 

Dus ik draai me in mijn onschuld om en zie daar een gigantische bus staan van de politie met daarin een vrouwelijke en een mannelijke agent, de me vragend aankeken.. dus ik zei heel mooi, ik pluk wat besjes voor een lotusopdracht..

Gelukkig waren ze bekend met lotussen dus dat verklaarde veel op dat moment, maar ze wilde nog wel even precies weten wat ik met deze besjes ging doen.. dus tja ik ben de beroerdste niet en legde uit wat ik er mee ging doen en wat ik moest spelen.

Nadat ik dit had uitgelegd heb ik ze vriendelijk bedankt en ben doorgelopen.. weet niet of zij dat ook vonden maar ze zijn me niet achterna gekomen..  dus het zal wel goed zijn geweest.

Terwijl ik verder naar huis liep kwam ik een prachtige tak tegen van een rozenbottel met doorns, dus die waren dus ook meteen voor mij., deze heb ik geplukt  en dacht toen pas na, waarom ze mij aanspraken, dacht even mag ik geen dingen plukken van de kant van de weg, maar volgens mij wel, ik denk dat ze dachten dat ik daar stond te urineren..  maar als ze dat dachten zijn ze toch wel wat sneu, mede omdat het zo pontificaal aan de weg is daar ga je niet staan te  sproeien lijkt me..

maar goed weer wat geleerd.. niet meer besjes plukken in het zicht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten